Wysłannicy marki SACHS właśnie ruszają w Polskę, by sprawdzić produkty jakich marek są polecane przez mechaników pracujących w niezależnych warsztatach samochodowych. Każdy, kto zarekomenduje i sprzeda sprzęgło dwumasowe, koło zamachowe lub zestaw sprzęgła marki SACHS naszemu wysłannikowi, otrzyma nagrodę.
Zaledwie miesiąc temu miał
miejsce finał ZF Aftermarket Tech Adventure,
a przedstawicielstwo ZF Aftermarket w Polsce rozpoczyna już kolejną kampanię –
tym razem w wakacyjnym stylu. Po wspólnej nauce i zabawie
w czasie serii eventów, wybieramy się z wizytą do polskich warsztatów.
W czasie „ZF Workshop Tour 2019 – na tropie sprzęgieł SACHS”, błękitna załoga pokona ponad 8 500 kilometrów i odwiedzi 160 warsztatów. Wysłannik SACHS i towarzysząca mu Miss SACHS odwiedzą punkty warsztatowe położone w każdym zakątku naszego kraju – od Bieszczad po Zalew Szczeciński i od Gór Izerskich po Suwalszczyznę. Wcielając się w zwykłego klienta warsztatu wysłannik SACHS będzie uważnie słuchał części jakich marek są rekomendowane przez obsługującego go mechanika. Jeśli w czasie umawiania się na naprawę samochodu zarekomendowana zostanie marka SACHS i transakcja zakupu sfinalizowana – gratulacje! Pracownik warsztatu otrzyma specjalną nagrodę w postaci wysokiej jakości bezprzewodowego głośnika marki MARSHALL, który wręczony zostanie przez Miss SACHS. To sprzęt, który z pewnością umili niejedno popołudnie spędzone w warsztacie.
Finał ZF Aftermarket Tech Adventure trwał tydzień, ale ZF Workshop Tour 2019 potrwa kilka miesięcy. Jakość produktów marki SACHS to wynik wieloletniej, bliskiej współpracy z czołowymi producentami samochodów, w których nasze części są montowane. Gwarantuje to również satysfakcję klientów warsztatów niezależnych – podkreśla Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF w Polsce.
Wysłannik SACHS dotrze nie tylko do warsztatów ulokowanych w dużych miastach, ale również do tych działających w mniejszych miejscowościach. To bardzo ważna grupa klientów marki SACHS, ponieważ mieszkańcy mniejszych aglomeracji w o wiele większym stopniu korzystają z własnych samochodów wobec mniej dostępnej komunikacji publicznej. Jakość części używanych do naprawy pojazdów ma bezpośrednie znaczenie dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu w trakcie podróży. Profesjonaliści branży warsztatowej cieszą się dużym zaufaniem swoich klientów, dlatego rekomendacje i pozytywne opinie mechaników w kontekście naszych części, są dla nas tak ważne – dodaje Peter Rothenhöfer.
Relacje z ZF Workshop Tour 2019 – na tropie sprzęgieł SACHS będzie można śledzić na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook – SACHS Polska. Co więcej, dla tych mechaników, którzy otrzymają nagrodę, wspólne zdjęcie z Miss SACHS będzie świetną okazją do autopromocji swojego warsztatu.
Regulamin i szczegóły promocji dostępne na stronie: aftermarket.zf.com/pl/sachs/workshoptour
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.