Nowy ZESTAW hamburskiego producenta MEYLE to kolejne opłacalne rozwiązanie do napraw, w którym uwzględniono cenny czas: zestaw czujnika ABS w oryginalnej jakości MEYLE umożliwia punktową wymianę uszkodzonego czujnika i pierścienia czujnika ABS.
Jest to rozwiązane oferowane obecnie tylko przez MEYLE. Jeżeli uszkodzenie czujnika ABS zostało spowodowane uszkodzonym pierścieniem, do tej pory trzeba było wymieniać całą piastę koła, co wiązało się z wysokimi kosztami dla kierowcy i warsztatu. ZESTAW MEYLE, składający się z czujnika ABS, pierścienia czujnika i materiałów montażowych, rozwiązuje problem: piasta koła najczęściej jest całkowicie sprawna i można jej dalej używać. Rozwiązanie jest obecnie dostępne dla pojazdów Audi A3, VW Golf, VW Jetta, Seat Altea i Seat Leon, w których pierścień czujnika ABS na oryginalnych piastach koła może być wymieniany oddzielnie przy pomocy ZESTAWU MEYLE. Dwa nowe zamienniki pozwalają na zaspokojenie zapotrzebowania we flocie blisko 4 mln pojazdów w Europie.
Obydwa nowe zamienniki to kolejne wysokiej jakości części zamienne, rozbudowujące asortyment elektroniczny MEYLE, na których kierowcy mogą polegać na całym świecie. Podczas rozbudowy asortymentu firma MEYLE skupia się przede wszystkim na jakości i dokładności. „Jako producent chcemy zaoferować naszym klientom portfolio, które będzie pod każdym względem odpowiadać wysokim wymaganiom jakościowym firmy MEYLE także w dziedzinie elektroniki. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu na rynku wtórnym jesteśmy dobrze przygotowani na trendy i zmiany, takie jak elektromobilność oraz jazda autonomiczna, a ponadto rozbudowujemy nasze portfolio wielowarstwowo”, mówi Dominik Overmann, kierownik zespołu produktu MEYLE w dziale elektroniki i czujników. Wszystkie części elektroniczne MEYLE w pełni odpowiadają specyfikacjom oryginalnego sprzętu i są wprowadzane do asortymentu po dokładnych testach działania. Ponadto firma skupia się na jakości danych. Dzięki szczegółowemu badaniu danych zastosowania i pojazdu firma MEYLE zapewnia dokładność, czyli ważne kryterium, umożliwiające szybką i dokładną identyfikację części dla warsztatów oraz minimalizujące koszty zwrotów. „Akurat w segmencie elektroniki prawidłowe dane są podstawą wyboru pasujących części do modeli i zapewnienia przez to skutecznej komunikacji między komponentami”, wyjaśnia Overmann.
Praktyczna pomoc w codziennej pracy warsztatu: karta detektora ABS MEYLE
W celu szybkiego rozpoznawania usterek pierścienia czujnika ABS firma MEYLE oferuje praktyczną pomoc w codziennej pracy warsztatu: kartę detektora ABS. Przy pomocy tej karty można testować magnetyczne pierścienie czujnika. Z karty można korzystać na różne sposoby, na przykład za pomocą zintegrowanego pierścienia czujnika można ustalić stronę montażu łożyska koła. Ponadto można zapewnić widoczność pierścienia czujnika. Ułatwia to czasochłonne wyszukiwanie błędów i awarii oraz zapewnia więcej czasu na inne czynności.
Film o zastosowaniu karty detektora ABS MEYLE
Należy bowiem pamiętać, że od lat montuje się coraz więcej części samochodowych ze zintegrowanymi pierścieniami czujnika, np. na wale korbowym lub łożyskach koła. Te kompaktowe pierścienie czujnika do pomiaru prędkości obrotowej i pozycji stosowane są w wielu pojazdach. Większość łożysk kół jest już wyposażona w magnetyczny pierścień czujnika.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.