Firma ZF Aftermarket, jako dywizja koncernu motoryzacyjnego ZF Group łączy doświadczenie, wiedzę i innowacje w zakresie oryginalnego wyposażenia i przekłada je na rynek części zamiennych: od części układu hamulcowego po układ kierowniczy, od skrzyń biegów po systemy bezpieczeństwa, od rozwiązań ...
Read More »Wyposażenie
TEXTAR ZAPRASZA NA JUBILEUSZOWY, 20. ZLOT MASTER TRUCK SHOW
Trzeci weekend lipca to co roku wyczekiwana dataw kalendarzach miłośników ciężarówek. Wszystko dzięki Master Truck Show, największemu w Polsce wydarzeniu zrzeszającemu kierowców, właścicieli i fanów tych pojazdów. Po raz kolejny jednym ze sponsorów zlotu będzie Textar, producent materiałów ciernych dla ...
Read More »125 URODZINY FIRMY HELLA
Redakcja E-Auto Service Manager również przyłącza się do życzeń dalszych sukcesów i ciągłego rozwoju. Początki i rozwój HELLA została założona w 1899 roku przez Sally’ego Windmüllera w Lippstadt, Niemcy, jako Westfälische Metall Industrie Aktien-Gesellschaft (WMI). Firma początkowo produkowała lampy acetylenowe ...
Read More »ORIENTACJA NA ELEKTROMOBILNOŚĆ
Elektromobilność stała się jednym z głównych trendów w branży motoryzacyjnej. Prognozuje się, że sprzedaż zarówno pojazdów całkowicie elektrycznych, jak i częściowo zelektryfikowanych, takie jak mild hybrid, będzie rosła w tempie powyżej średniej w nadchodzących latach. HELLA pozycjonuje firmę w oparciu ...
Read More »GAZ DO DECHY
Z PROLINE na tor wyścigowy Marka PROLINE stawiała od zawsze na motosport zarówno w wydaniu motocyklowym jak i samochodowym. Narzędzia PROLINE były i są nadal obecne w warsztatach i paddokach Jarosława Hampla, Konrada Kujawy, Ireneusza Sikory, a obecnie Milana Pawelca. ...
Read More »Shell Helix wyróżniony jubileuszowym godłem „Laur Konsumenta – Lider XX-lecia (2004-2024)”
Marka Shell Helix została uhonorowana prestiżową nagrodą „Lider XX-lecia”, przyznaną w ramach ogólnopolskiego plebiscytu „Laur Konsumenta/Klienta” z okazji 20. edycji programu. Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta/Klienta” wyłania najpopularniejsze wśród polskich użytkowników produkty i usługi. Elitarne wyróżnienie „Lider XX-lecia” to nagroda stworzona ...
Read More »GOODYEAR VECTOR 4SEASONS GEN-3 ZWYCIĘŻA W TEŚCIE ADAC I JAKO PIERWSZA OPONA CAŁOROCZNA ZDOBYWA OCENĘ „DOBRĄ”
Opona Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zajęła pierwsze miejsce w teście opon całorocznych w rozmiarze 205/55R16 przeprowadzonym przez niemiecką, niezależną organizację ADAC. Jest to pierwsza opona całoroczna, która kiedykolwiek otrzymała ocenę „dobrą” w rankingu ADAC. ADAC, największe stowarzyszenie motoryzacyjne w Europie, ...
Read More »JAK BARDZO OPŁACA SIĘ SERWIS W ASO? NOWY RAPORT ZWIĄZKU DEALERÓW SAMOCHODÓW I AUTODNA
Raport Serwis w ASO przedstawia ranking opłacalności serwisu u dealera. Związek Dealerów Samochodów kontynuuje serię raportów przedstawiających wpływ serwisowania samochodów w ASO na ceny, jakie pojawiają się w ogłoszeniach sprzedaży pojazdów używanych. Najnowsze wydanie raportu, które zostało przygotowane we współpracy ...
Read More »PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PROPOINTS ROZSZERZA OFERTĘ O ASORTYMENT MARKI MANN-FILTER. Z TEJ OKAZJI NA WARSZTATY CZEKAJĄ AŻ DWIE AKCJE PROMOCYJNE.
Program lojalnościowy proPoints działa w Polsce w od 2022 r. i skierowany jest do niezależnych warsztatów pojazdów osobowych i ciężarowych. ProPoints umożliwia w pełni zautomatyzowane zbieranie punktów za zakupy produktów z oferty marek partnerów, które uczestnicy mogą w prosty sposób ...
Read More »UNIKATOWA OFERTA SKIEROWANA DO RYNKU WTÓRNEGO CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Na początku lat 90-tych wraz z pojawieniem się turbosprężarek ze zmienną, regulowaną geometrią łopatek kierownicy spalin turbiny (VNT – Variable Nozzle Turbine), które m.in. mają za zadanie zminimalizowanie występowania tzw. „turbo dziury”, zaczęto zastanawiać się co zrobić, aby regulacja przebiegała ...
Read More »