Po co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? Firma Mewa, działająca w obszarze tekstyliów przemysłowych, ma dla swoich klientów propozycję szerokiego pakietu usług. Obejmuje on nie tylko stałą dostawę tekstyliów, ale także ich czyszczenie i naprawę w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego, jak też indywidualne doradztwo. Niezależnie od tego czy będzie to mały zakład rzemieślniczy czy duże przedsiębiorstwo przemysłowe, Mewa zaopatruje je w odzież roboczą i ochronną, czyściwa wielokrotnego użytku, maty olejowe i ekologiczne myjki części do maszyn.
Zoptymalizowane procesy to większa efektywność
Korzystanie z takiego pakietu usług sprawia, że kierownictwo firmy użytkownika ma więcej czasu na realizację głównych zadań, jakie ma do wypełnienia dane przedsiębiorstwo. Jest to także bezpośrednia korzyść dla pracowników. Nie muszą oni bowiem być odpowiedzialni za pranie i czyszczenie odzieży roboczej, kontrolę zasobów czyściw czy konserwację myjek do części maszyn. Zminimalizowane są także nakłady w obszarze zarządzania oraz wyzwania logistyczne. Jest to odczuwalne odciążenie dla wszystkich uczestników procesu.
Blisko użytkownika i elastycznie dzięki cyfrowym rozwiązaniom
Dzięki 51 lokalizacjom w całej Europie Mewa łączy międzynarodowe doświadczenie z lokalną obecnością blisko użytkownika. Uzupełnieniem takiego podejścia jest indywidualny serwis oparty o rozwiązania cyfrowe, takie jak portal klienta „myMewa“, dostępny jest przez 24 godziny na dobę. Klienci mogą tam sprawdzić zlecenie, dostosować je do swoich potrzeb, a także w każdej chwili przekazać swoje życzenia. Jeśli jednak ktoś preferuje kontakt bardziej osobisty, to w dni powszednie ma możliwość zasięgnięcia porady przez telefon.
Nasza siła polega na połączeniu dostępności przez Internet z możliwością bezpośredniej rozmowy z doradcą. W ten sposób gwarantujemy naszym klientom efektywność i niezawodność
– wyjaśnia Piotr Borowczyk, przedstawiciel firmy Mewa w Polsce.
Innowacje z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Także w kwestii określania rozmiaru odzieży Mewa stawia na innowacje: od 2024 r. precyzyjne ustalanie rozmiaru odzieży możliwe jest w oparciu o proces pomiaru ciała przy pomocy aplikacji zainstalowanej w telefonie. Ta oparta na sztucznej inteligencji technologia umożliwia lepsze dopasowanie odzieży roboczej i ochronnej do użytkownika i pozwala zaoszczędzić wiele cennego czasu.
Naszym celem jest odciążenie klienta na każdym etapie realizacji usługi. Dlatego też wykorzystujemy sztuczną inteligencję wszędzie tam, gdzie może ona nas wesprzeć w realizacji zadań.
– podsumowuje Piotr Borowczyk.




Mewa oferuje usługę dostosowaną do potrzeb klienta (zdjęcia: Mewa).
