Sieć AD Polska systematycznie prowadzi promocje zakupowe produktów ze swojej oferty. Obecnie premiowane są m.in. turbosprężarki Turbos Hoet.
W połowie bieżącego roku w ofercie sieci AD Polska pojawiły się turbosprężarki Turbos Hoet. To znana na aftermarkecie od ponad 40 lat firma, z siedzibą w Belgii, która zajmuje się fabryczną regeneracją turbosprężarek. Podstawą oferty jest tzw. TH BOX, czyli zestaw zawierający nie tylko turbosprężarkę, ale i wszystkie niezbędne do jej montażu elementy: uszczelki, szpilki, nakrętki, a nawet porcję oleju.
„Aktualnie pod marką Turbos Hoet dostępnych jest ponad siedemnaście tysięcy referencji o jakości zgodnej ze standardem OE. Pokrywają one około 98 proc. parku samochodów osobowych w Europie” – zapewnia Grzegorz Janiga z firmy AD Polska.
Ofercie Turbos Hoet towarzyszy program „Turbo Partner”. Przyłączyć może się do niego każdy mechanik samochodowy, który zajmuje się wymianą turbosprężarek. Po rejestracji w programie przechodzi on szkolenie (on-line za pośrednictwem platformy multimedialnej), które zakończone jest wirtualnym testem. Jego pomyślne zaliczenie potwierdzone zostaje Certyfikatem „Turbo Partner”, a reprezentowana firma dołącza do europejskiej sieci warsztatów! Jednocześnie przydzielany jest dostęp do kolejnych materiałów szkoleniowych, unikalnej bazy danych o pojazdach, bezpłatnej pomocy technicznej poprzedzającej wymianę turbosprężarki i możliwość rejestracji produktu. co jest równoznaczne z udzieleniem 24-miesięcznej gwarancji. Co równie ważne, w tym okresie pierwsze 12 miesięcy to tzw. gwarancja bezsporna, w której niezależnie od przyczyny zgłoszenia turbosprężarka zostanie wymieniona na nową.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.