4 czerwca 2019 roku w siedzibie MAHLE Aftermarket Polska w Krotoszynie odbył się dzień prasowy mający na celu podsumowanie ostatnich miesięcy działalności firmy. Był to również idealny moment na przedstawienie najbliższych planów na przyszłość związanych między innymi z całkowitym przejęciem Behr Hella Service od 1 stycznia 2020 roku.
MAHLE jako dostawca części i rozwiązań
– to motto, które przyświecało prezentacji Grażyny Lenkowskiej (Head of Afteramerket Poland, Ukraine and Baltic States). Poza najświeższymi danymi dotyczącymi poziomu obrotów, zatrudnienia czy obszernego portfolio firmy przybliżone zostały również nowości i zmiany które miały miejsce w ostatnim czasie, m.in.:
– projekt nowych opakowań,
– nowa siedziba główna MAHLE Aftermarket EMEA (Europe, Middle East, Africa),
– portal MCCP (MAHLE Customer Care Portal) – umożliwiający jeszcze lepszą obsługę Klienta,
– budowa EMEA Service Solution Center w Parmie,
– całkowite przejęcie firmy Behr Hella Service od 1 stycznia 2020 roku.
W drugim bloku prezentacji prowadzonej przez Marcina Doległo (MAHLE Service Solutions) przedstawione zostały informacje związane z wyposażeniem warsztatów, które w tym roku obchodziło 30-lecie w szeregach MAHLE.
MAHLE Service Solution
to innowacyjne i wydajne produkty dedykowane warsztatom i mechanikom. Podczas rozbudowanej prezentacji przedstawione zostało m.in. najszybsze narzędzie diagnostyczne na świecie – TechPro®, stacja do obsługi klimatyzacji ArcticPRO® oraz TechPro® Digital ADAS – cyfrowe urządzenie do kalibracji systemów wspomagających kierowcę jak np. kamera, radar czy asystent pasa ruchu. Oprócz części teoretycznej, goście zostali zaproszeni na część pokazową podczas której zobaczyli opisywane wcześniej urządzenia podczas pracy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.