Wysokowydajny, syntetyczny olej do silników wysokoprężnych Texaco Delo 400 XSP-SD – SAE 5W-30 został zatwierdzony przez Mercedes Benz jako spełniający wymogi specyfikacji 228,51.
Tym samym Mercedes Benz dołączył do grona takich firm jak Cummins, Renault Trucks, Deutz i Volvo, które również zatwierdziły produkt. Olej Texaco Delo 400 XSP-SD – SAE 5W-30został opracowany tak, aby zapewnić lepszą oszczędność paliwa, wysoką wydajność, wydłużoną pracę i optymalną żywotność silnika.
To właśnie oszczędność paliwa i wydłużony okres pomiędzy wymianami oleju pozwalają temu produktowi w pełni sprostać surowym wymaganiom wielu czterosuwowych silników wolnossących i turbodoładowanych w pojazdach drogowych, terenowych i budowlanych.
Texaco Delo 400 XSP-SD – SAE 5W-30 został opracowany przy użyciu technologii ISOSYN, która wykorzystuje niskie SAPS (niskopopiołowość), aby spełnić wymagania normy emisji Euro VI. Nadaje się on do stosowania w wielu układach oczyszczania spalin, jest także zalecany do użycia w starszych silnikach. Został opracowany z myślą o wysokiej wydajności z różnymi paliwami, w tym tymi o niskiej, bardzo niskiej zawartości siarki czy biopaliwami.
Jako syntetyczny olej bazowy o niskiej lepkości, Texaco Delo 400 XSP-SD – SAE 5W-30 pomaga chronić silnik uruchamiany w skrajnie niskich temperaturach. Zawiera zaawansowane dyspergatory i detergenty opracowane w celu rozproszenia sadzy i kontroli zużycia. Pomaga utrzymać pierścienie, zawory i dno tłoków w czystości. Poprawia także czas pracy.
Olej pomaga zmniejszyć częstotliwość czyszczenia systemu kontroli emisji filtra cząstek stałych (DPF). Oferuje dłuższą żywotność dzięki zaawansowanym syntetycznym składnikom bazowym oraz dodatkom zapewniającym dłuższe okresy między wymianami oleju, mniejsze utlenianie, ograniczenie szlamu i kontrolę gęstnienia oleju.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.