Jeden z największych dystrybutorów części oraz akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce – Moto-Profil – wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją – „Zapewniamy mobilność – dziś i jutro”.
Na 2023 rok Moto-Profil przygotowuje wiele nowości, które pomogą klientom firmy szybciej rozwijać biznes w Polsce i Europie. Będą to m.in.: nowy katalog części, rozwój oprogramowania do zarządzania punktami motoryzacyjnymi czy poszerzenie oferty handlowej o kolejne produkty, w tym asortyment marek własnych: ProfiPower, Oyodo i JPN. Równolegle, na 30-lecie firma zaplanowała serię wydarzeń specjalnych, skierowanych zarówno do klientów, jak i pracowników Moto-Profilu. Będą to m.in.:
- konkurs jubileuszowy dla partnerów biznesowych, z rekordową w historii Moto-Profilu liczbą nagród, który ruszy już w kwietniu,
- jubileuszowa edycja konferencji dla klientów z Polski i Europy, planowana na czwarty kwartał 2023 r.,
- seria pikników dla pracowników Moto-Profil we wszystkich lokalizacjach firmy w Polsce, połączona z konkursami oraz licznymi atrakcjami.
W ramach 30-lecia Moto-Profil wprowadził także zmiany, które dotyczą strategii firmy w innych aspektach, niż stricte biznesowe. To m.in. nowa strona www.moto-profil.pl, która odznacza się większą funkcjonalnością, przyjaznym użytkownikom interface’em i treściami sprofilowanymi m.in. pod kątem zagranicznej ekspansji. Kolejną nowością jest odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej, który zmienia się po raz pierwszy od początku działalności dystrybutora. Dotyczy to m.in. nowego logo Moto-Profil, które wciąż nawiązuje do tradycji firmy, lecz łączy je z nowoczesnym designem. Podstawowym elementem jest litera „M”, będąca symbolem Moto-Profilu od 1993 roku, podzielona na trzy części; w środku zawiera element nawiązujący do rozwoju, drogi i wskazówki obrotomierza. Tym samym nawiązuje do ambicji firmy w zakresie zwiększenia jej obecności w całej Europie, w myśl zaprezentowanej w ubiegłym roku wizji: „Zapewniamy mobilność – dziś i jutro”.
30 lat Moto-Profilu to tak naprawdę odzwierciedlenie rozwoju wolnego rynku motoryzacyjnego w Polsce od początku lat 90. XX wieku. Nasza firma – jak i cała branża – bardzo się zmieniała w ostatnich trzech dekadach i rosła w wyjątkowym tempie. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że ostatnie 2-3 lata to dla nas czas wyjątkowej ewolucji w podejściu do procesów biznesowych, operacyjnych oraz nowych technologii. Jedno jest jednak od zawsze niezmienne: nasza filozofia działania, oparta na dobrych i transparentnych relacjach. Rozwój Moto-Profilu byłby jednak niemożliwy bez naszego fantastycznego zespołu oraz partnerów biznesowych. Chcemy im serdecznie podziękować za wspólne 30 lat, stąd planowane przez nas obchody na skalę, jakiej jeszcze w historii firmy nie było
– mówi Michał Tochowicz, prezes Moto-Profilu.