Federal-Mogul Motorparts wprowadza rozszerzoną gamę produktów Champion, w tym części hamulcowe, oświetlenie, filtry, wycieraczki oraz produkty zapłonowe.
Należąca do Federal-Mogul Motorparts, legendarna i znana na całym świecie marka Champion rozszerza ofertę. Obecnie w jej skład wchodzą żarówki, filtry, wycieraczki, produkty zapłonowe i hamulcowe o jakości OE, umożliwiające serwisowanie większości pojazdów w Europie. Poza wyraźnie rozbudowanym portfolio, Champion zadbał również o nowatorskie programy sprzedaży detalicznej, które można adaptować do potrzeb sprzedawców części zamiennych na dowolnym rynku.
Champion – jedna z najbardziej rozpoznawalnych i darzonych zaufaniem marek motoryzacyjnych, z charakterystycznym logo „muszką” – od dawna jest ceniona przez kierowców wyścigowych, serwisantów i właścicieli pojazdów na całym świecie za swoją doskonałość. Federal-Mogul Motorparts, wiodący producent części na pierwszy montaż oraz na rynek wtórny, pomaga dystrybutorom i sprzedawcom detalicznym zwiększać zyski, wykorzystując sprawdzone technologie i rosnące zainteresowanie marką Champion.
„W swojej historii Champion pomaga rozwijać motoryzacyjne pasje klientów, dając im w zamian wysokie osiągi, niezawodność i wartość w każdym produkcie” – powiedział Massimiliano Milani, Product and Marketing Director na region EMEA z Federal-Mogul Motorparts. „Takie same korzyści są teraz dostępne w kilku najszybciej rosnących kategoriach usług serwisowych i mogą być dopasowane do wymagań każdego kanału dystrybucji i partnera biznesowego”.
Rozszerzona oferta Champion obejmuje produkty hamulcowe (klocki, tarcze i zestawy Maxi-Kit do hamulców bębnowych), oświetlenie (żarówki ksenonowe i halogenowe, sygnalizacyjne i wewnętrzne), filtry (powietrza, kabinowe, oleju i paliwa), wycieraczki (seria Aerovantage, Easyvision i Rainy Day) oraz produkty zapłonowe (oryginalne świece zapłonowe Champion, świece żarowe, cewki zapłonowe, zestawy przewodów zapłonowych oraz urządzania sterujące pracą świec żarowych).
Szeroka oferta produktów Champion jest wspierana przez wiele nowych aplikacji, materiałów technicznych i promocyjnych oraz komunikowana do klientów branżowych i kierowców. Marka posiada również wyraźnie ulepszoną stronę internetową. Na www.championautoparts.eu znajdują się przyjazna dla użytkownika wyszukiwarka produktów z różnych kategorii, lokalizator sklepów, porady techniczne, wskazówki montażu, opisy rozwiązań problemów technicznych oraz wiele innych informacji. Dystrybutorzy, sprzedawcy i mechanicy mogą uzyskać dostęp do dodatkowych materiałów technicznych, uczestnicząc w interaktywnych szkoleniach Champion na bezpłatnym portalu edukacyjnym www.fmcampus.eu.
Sprzedawcy części zamiennych mają również dostęp do nowoczesnego i łatwego w adaptacji ekspozytora sklepowego Champion, umożliwiającego promocję do pięciu kategorii produktów. To nowe, budzące zainteresowanie klientów rozwiązanie dla detalistów ujednolica wizerunek marki w każdej kategorii, jednocześnie oferując szereg przydatnych narzędzi informacyjnych, które mają zwiększyć zaangażowanie konsumentów.
„Nowa oferta Champion to więcej niż dziesiątki atrakcyjnych produktów – to w pełni zintegrowana platforma biznesowa, która ma pomóc naszym partnerom zwiększyć udziały w rynku i zyskać satysfakcję klientów przy wsparciu jednej z najlepszych marek motoryzacyjnych” – powiedział Milani. „Od produktu w opakowaniu po informacje w sklepie i na stronie internetowej, które wspierają decyzję zakupową, Champion ponownie definiuje doświadczenie końcowego użytkownika – podobnie jak ma to miejsce przez ponad sto lat na pozycji lidera branży”.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.