Film opowiadający historię mechanika Mirka i jego przywiązanie do filtrów polskiego producenta PZL Sędziszów obejrzało już ponad 200 tysięcy internautów.
Film, zrealizowany w technice sketchnotingu, spodobał się zarówno użytkownikom YouTube jak i Facebooka. Producent filtrów zdecydował się na promocję swoich produktów w bardzo oryginalny sposób. Dotychczas firmy z branży motoryzacyjnej promowały swoje produkty prezentując ich specyfikę i możliwości użytkowe. PZL Sędziszów poszedł krok dalej i swoje produkty postanowił wpleść w opowieść o doświadczonym mechaniku, przy okazji prezentując część historii polskiej motoryzacji. W końcu sama firma, ze swoją 78-letnią tradycją i obecnością na rynku, może być uznana za jedną z najbardziej znanych marek polskiej motoryzacji.
Film został także wykorzystany do akcji promocyjnej, w której firma poszukiwała prawdziwych mechaników o imieniu Mirek. Dla tych, którzy zgłosili się do akcji, przewidziane zostały atrakcyjne nagrody, m.in. zestawy filtrów do samochodów, wizyta w fabryce firmy w Sędziszowie Małopolskim oraz szkolenie przeprowadzone przez inżynierów.
PZL Sędziszów S.A. od 78 lat specjalizuje się w produkcji wszelkiego rodzaju filtrów przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej, rolniczej i przemysłowej. W szerokiej gamie produktów znajdują się filtry: powietrza, oleju, paliwa, kabinowe oraz osuszacze powietrza. Bogate doświadczenie oraz współpraca z różnorodnymi sektorami (m.in. lotniczym, wojskowym, budowlanym, motoryzacyjnym i przemysłowym) pozwalają firmie stale rozbudowywać ofertę, dbając o uzyskanie najwyższych parametrów filtracyjnych.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.