Home / News / INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA DLA MOTORYZACJI PRZYSZŁOŚCI, CZYLI PROPOZYCJA ZF AFTERMARKET NA TARGACH AUTOMECHANIKA FRANKFURT 2024
ZF proManager

INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA DLA MOTORYZACJI PRZYSZŁOŚCI, CZYLI PROPOZYCJA ZF AFTERMARKET NA TARGACH AUTOMECHANIKA FRANKFURT 2024

ZF Aftermarket zaprasza na targi Automechanika Frankfurt 2024, podczas których zapreze­ntuje najnowsze produkty i rozwiązania zaprojektowane by wspierać swoich klientów, warsztaty i profesjonalistów branży. Stanowisko ZF w budynku ,,Forum’’ zostanie przygotowane tak, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby kluczowych grup klientów, dzięki czemu warsztaty, dystrybutorzy oraz właściciele flot mogą liczyć na indywidualne wsparcie w dedykowanych strefach. Nowością będzie także specjalny obszar poświęcony osiągnięciom firmy dla rozwoju motoryzacji, prezentujący innowacje i kluczowe partnerstwa ZF. W strefie prak­tycznej odbywać się będą sesje szkoleniowe na żywo i demonstracje najważniejszych dla rynku pro­duktów.

W tym roku ZF Aftermarket przedstawi m.in. aplikację ZF [pro]Manager, wpro­wadzi do sprzedaży nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS i będzie świętować 40. rocznicę powstania konceptów warsztatowych. Te kamienie milowe odzwier­cied­la­ją zaangażowanie firmy w innowacje, jakość i długofalowe partnerstwo na rynku motoryzacyjnych części zamiennych.

Targi Automechanika we Frankfurcie to idealne miejsce do spotkań z naszymi klientami i partnerami z całego świata. Rozmawiamy przede wszystkim o tym, w ja­ki sposób będziemy wspólnie radzić sobie z szybkimi zmianami w branży i postępem technologicznym . Zapre­zentujemy nowości w naszym znanym i roz­bu­do­wanym asortymencie wysokiej jakości produktów, jak również rozwiązania, które wprowadzają wartość dodaną dla rynku i napędzają niezbędną transformację cyf­rową w działalności naszych partnerów, tym samym potwierdzając nasze zaangażowanie w roz­wój branży.

– mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket.

ZF [pro]Manager: narzędzie odpowiadające potrzebom nowoczesnych klientów warsztatowych

Podczas targów ZF Aftermarket zaprezentuje aplikację ZF [pro]Manager – kompleksowe narzę­dzie do cyfrowego zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie to umożliwia warsztatom profesjonalne podejście do wymagań nowoczesnych klientów, którzy oczekują wygodnej obsługi, płynnej i przejrzystej komunikacji, a także proak­tyw­nego podejścia i możliwości dokonywania płatności cyfrowych. Dzięki takim rozwiązaniom ułatwiającym przekazywanie informacji właścicielom pojazdów, warsztaty mają możliwość istotnego wzmocnienia lojalności klientów i wy­ge­nerowania dodatkowych przychodów.

ZF [pro]Manager usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komuni­kacji pomiędzy warsztatem a właścicielem samochodu oraz przetwarzanie zamó­wień. Prosty w obsłudze interfejs aplikacji umożliwia płynne funkcjonowanie warsztatu, od akceptacji wyceny po cyfrowe fakturowanie i płatności. Dzięki zautomatyzowanym promocjom, rozwiązaniom do zarządzania rezerwacjami i usługami dla flot, warsztaty zyskują także dodatkowe możliwości rozwoju oferty biznesowej.

Nowość – amortyzatory pneumatyczne SACHS: połączenie poduszki pneumatycznej z amortyzatorem CDC

Nowe amorty­za­tory pneumatyczne SACHS to kompletne rozwiązanie, które łączy elementy pneumatyczne z amortyzatorem i gwaran­tuje doskonałe współdziałanie tych kluczowych komponentów.

Amortyzatory pneumatyczne SACHS

ZF Aftermarket wprowadzi gamę amortyzatorów pneumatycznych, w tym amortyzatory SACHS z technologią CDC, dzięki której podczas użytkowania czujniki monito­rują wszystkie czynniki wpływające na ruch pojazdu. Sygnały te są przetwarzane przez jednostkę sterującą, która co dwie milisekundy dostosowuje odpowiednie siły tłu­mienia do proporcjonalnego zaworu tłumiącego. Umożliwia to ciągłe dosto­so­wywanie siły tłumienia w zależności od sytuacji i warunków drogowych – np. podczas jazdy
w trudnych warunkach następuje automatyczne wzmocnienie tłumienia. Z punktu widzenia kierowcy oznacza to większą kontrolę i stabilność, jak również poprawę komfortu. Na początek amortyzatory pne­u­ma­tyczne SACHS będą dostępne w sprzedaży między innymi dla Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg.

Cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket

ZF Aftermarket świętuje 40. rocznicę istnienia swoich konceptów warsztatowych, zapo­cząt­kowanych w 1984 roku uruchomieniem programu Original SACHS Service (OSS). Przez dziesięciolecia firma ZF rozwijała swoją ofertę, której rezultatem jest komp­lek­so­wy pakiet serwisowy ZF [pro]Tech wprowadzony w 2012 roku. Obecnie ponad 12 tys. firm motoryzacyjnych w Europie korzysta ze wsparcia technicznego, szkoleń i wyłącznych informacji serwisowych ZF [pro]Tech.

Tworzenie silnych relacji z klientami jest podstawą naszych wartości, nawiązując do tej okrągłej rocznicy. Lojalność i zaangażowanie naszych partnerów warsztatowych miały kluczowe znaczenie dla wypracowania przez ZF Aftermarket reputacji głównego partnera warsztatów na świecie.

– podkreśla Philippe Colpron

Więcej informacji o obecności firmy na targach Automechanika 2024.dostępne jest na stronie ZF Aftermarket.


Możliwość komentowania została wyłączona.