E-Auto Service Manager 9/2024

PULS BRANŻY 8 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2024 Patrząc na AI możemy wyodrębnić jedną główną kategorię oraz dwie podkategorie. Sztuczna inteligencja to w zasadzie koncepcja, zgodnie z którą maszyna może uczyć się, myśleć i zachowywać się jak człowiek. Głębokie uczenie i sieci neuronowe, czyli elementy sztucznej inteligencji, które wykorzystują dane do nauki, pozwalają komputerowi podejmować decyzje tak, jak zrobiłby to człowiek. Jako ludzie jesteśmy w stanie budować modele tylko do pewnego poziomu złożoności. Chcąc je dalej rozwijać, musimy „szkolić” sztuczną ROZWIJANIE INNOWACYJNYCH DOŚWIADCZEŃ KIEROWCY W SAMOCHODZIE DZIĘKI AI Termin AI lub sztuczna inteligencja zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Podejście ludzi do tej technologii zależy nie tylko od sytuacji, w której używa się AI, ale przede wszystkim zależy od branży, poziomu jej złożoności i końcowego zastosowania technologii. W Aptiv koncentrujemy się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia inteligentnych rozwiązań, aby dostarczyć kierowcom jak najlepsze wrażenia podczas jazdy samochodem. inteligencję, aby miała większe możliwości, była zdolna poprawiać nasze wyniki, a także przeprowadzać testy w trybie 24/7. To bardzo ważne, zwłaszcza, gdy liczba analizowanych parametrów i złożoność modelu wzrasta, ponieważ trudniej jest nam wtedy śledzić wszystkie zależności i przypadki brzegowe. Odróżnienie istotnych i nieistotnych parametrów staje się coraz trudniejsze, ale dzięki algorytmom sztucznej inteligencji możemy znaleźć optymalne rozwiązania dla wielu różnych wyzwań. Z taką sytuacją spotkał się nasz zespół w Krakowie, pracując nad tech-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=