E-Auto Service Manager 9/2024

67 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2024 NOWOŚCI I WYDARZENIA 05.08.2024 - BMW BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW, modele: M2 (F87), X6 M (F86), X5 (M) F85, M4 Convertible (F83), M4 coupe (F82), M3 (F80), seria 1 Stufenheck (F52), X1 long (F49), X1 (F48), seria 2 Gran Tourer (F46), seria 2 Active Tourer (F45), seria 4 (F36), F35, seria 3 Gran Turismo (F34), seria 4 Convertible (F33), seria 4 coupe (F32), seria 3 Touring (F31), seria 3 saloon (F30), X4 (F26), seria 2 convertible (F23), seria 2 coupe (F22), seria 1 (F21), seria 1 five-door saloon (F20), X6 (F16), X5 (F15), seria 6 coupe (F13), seria 6 convertible (F12), seria 5 Touring (F11), seria 5 saloon (F10), seria 5 Gran Turismo (F07) i seria 6 Gran Coupe (F06), wyprodukowanych w Niemczech, podczas przebudowy kierownicy na warianty Sport lub M Sport mogła zostać zamontowana wadliwa poduszka powietrzna kierowcy. W takim przypadku przy jej wyzwalaniu w związku z kolizją, w generatorze gazu może powstać zbyt wysokie ciśnienie wewnętrzne, co może prowadzić do pęknięcia generatora gazowego i spowodowania obrażeń pasażerów przez części metalowe. Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 52 602 pojazdy. Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu wymiany poduszki. Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel.: 022 279 71 00).

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=