59 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2024 NOWOŚCI I WYDARZENIA Elektrody świecy TT są wykonane ze stopu niklowego i mają średnicę 1,5 mm, są zatem cieńsze od elektrod zwykłych świec niklowych. Dzięki tej wyjątkowej konstrukcji niklowe świece DENSO TT wytwarzają mocniejszą iskrę i zapewniają bardziej skuteczny zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Pod względem wydajności zapłonu niklowe świece TT dorównują świecom irydowym i umożliwiają ograniczenie zużycia paliwa. Efekt ten osiąga się poprzez całkowite spalanie mieszanki w cylindrze, co pozytywnie wpływa również na wydajność silnika. Kluczowe korzyści: • Oszczędność paliwa – wyjątkowa zapłonność zapewnia lepsze spalanie, umożliwia zapłon ubogich mieszanek i przekłada się na rzadsze wypadanie zapłonu • Mniejsze emisje – wyższa zapłonność prowadzi do bardziej równomiernego spalania, co powoduje mniejsze zużycie paliwa i znacznie zredukowaną emisję CO, CO2 i HC • Skonsolidowany zakres – dostępne dla zdecydowanej większości najpopularniejszych pojazdów w Europie • Idealne do rozruchu zimnego silnika – niższe napięcie potrzebne do uruchomienia silnika oznacza szybszy, mocniejszy rozruch nawet w skrajnie niskich temperaturach Irydowe TT – dłuższa żywotność i większa moc Świeca Iridium TT posiada najcieńszą na świecie elektrodę środkową o średnicy 0,4 mm oraz elektrodę masową o średnicy 0,7 mm. Świece zapłonowe Iridium TT charakteryzują się trzy razy dłuższą żywotnością niż standardowe świece niklowe, zapewniają mniejsze zużycie paliwa i optymalne osiągi silnika. Skonsolidowana oferta świec Iridium TT pokrywa szeroką gamę pojazdów w przystępnej cenie. Elektrody zwykłych świec niklowych mają większe średnice, co wpływa na niższą efektywność rozproszenia płomienia w komorze spalania. W przypadku świec DENSO Iridium TT dwie cienkie elektrody igłowe (elektroda środkowa jest mniejsza o 0,2 mm od elektrody masowej) pozwalają płomieniowi rozprzestrzeniać się we wszystkich kierunkach, dzięki czemu poprawia się zarówno zużycie paliwa, jak i wydajność. DENSO
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=