E-Auto Service Manager 9/2024

36 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2024 WARSZTAT MARKI własne - kolejne kamienie milowe W toku swego rozwoju PROFIX powołał do życia marki własne, począwszy od wspomnianej już PROLINE przeznaczonej dla profesjonalistów, wprowadzonej na rynek w 1997 r. Później wprowadzono elektronarzędzia pod marką Tryton dla profesjonalistów i wymagających majsterkowiczów. Hitem rynkowym, który wyznaczył kierunek rozwoju rynku narzędziowego i zdynamizował rozwój firmy Profix, jest najmłodsza marka grupy - Lahti Pro, która powstała w 2011 r. Jej logo widnieje na odzieży roboczej i artykułach BHP, gdyż właśnie PROFIX zaczął sprzedawać odzież roboczą i BHP z powodzeniem w sklepach narzędziowych jako jedna z pierwszych firm na rynku. LAHTI PRO z szeroką gamą produktową, która posiada wszystkie konieczne certyfikaty bezpieczeństwa, wyróżniała się i wyróżnia nadal wysoką jakością wykonania. Dzisiaj asortyment BHP stanowi jedną z podstawowych aktywności PROFIX i, co ważne, z Lahti Pro identyfikują się profesjonaliści z warsztatów i serwisów mechanicznych. LAHTI PRO TRYTON PROLINE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=