E-Auto Service Manager 9/2024

PULS BRANŻY 19 e-AUTO SERVICE MANAGER 09 - 2024 maga działań, na które często brakuje czasu. Tak też uważa Bettina Zopf. Razem z bratem, Karlem Keilhauerem, od dwudziestu lat prowadzi w Garmisch-Partenkirchen salon samochodowy Heitz, który posiada także kilka warsztatów naprawczych. A od prawie czterdziestu lat firma Mewa dostarcza tekstylia przemysłowe dla tej rodzinnej firmy w ramach kompleksowego pakietu usług – najpierw były to czyściwa, a potem także odzież robocza. Gwarancja dobrego wizerunku Dzięki kompleksowemu pakietowi usług zarządzająca warsztatem Bettina Zopf nie musi martwić się o to, czy jej pracownicy zatrudnieni na stanowiskach roboczych w warsztacie są odpowiednio ubrani. Odzież jest regularnie odbierana przez usługodawcę, a następnie dostarczana ponownie, już wyprana i w dobrym stanie. - To bardzo ułatwia nam pracę. W przeciwnym razie musiałabym ciągle chodzić po zakładzie i sprawdzać, czy pracownicy nie mają przypadkiem już dziur w spodniach -, stwierdza Bettina Zopf. To, co w przypadku odzieży roboczej dobrze sprawdza się w salonie samochodowym Heitz w ramach kompleksowego pakietu usług, firma Mewa oferuje warsztatom i salonom samochodowym również w odniesieniu do odzieży firmowej zagwarantowanej przez producenta danej marki samochodów lub przez producenta takiej odzieży, który dostarczył ją na zlecenie danego producenta samochodów. Autoryzowane warsztaty mogą zatem również z powodzeniem korzystać z takiej samej niezawodnej

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=