E-Auto Service Manager 8/2024

43 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2024 NOWOŚCI I WYDARZENIA z inwestycji (ROI). Wytrzymałe rozwiązania obliczeniowe AI firmy Getac skracają czas przestojów, co przekłada się na wyższą produktywność pracowników i większą wydajność, przeprowadzają analizę i przetwarzanie danych na miejscu oraz zapewniają możliwości podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym. Eric Yeh, dyrektor zarządzający Getac Technology GmbH: „Wiodąca rola Getac w opracowywaniu innowacyjnych i dostosowanych do potrzeb rozwiązań w zakresie integracji klientów pomaga zoptymalizować procesy klientów z branży motoryzacyjnej i zwiększyć ich zadowolenie. Getac wspiera wymagający sektor dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom AI-Ready rugged computing, pomagającym przyspieszać cyfrową transformację". Wytrzymałe produkty Getac są nie tylko solidne i niezawodne, ale także przyszłościowe i kompatybilne z szeroką gamą dedykowanych akcesoriów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, które pomagają użytkownikom zmaksymalizować funkcjonalność urządzenia w różnych grupach korzystających z motoryzacji, w tym w naprawach posprzedażowych i konserwacji. Wraz z wprowadzeniem najnowszych rozwiązań komputerowych z obsługą sztucznej inteligencji, Getac po raz kolejny wyznacza standardy w branży i nadal pozycjonuje się jako zaufany partner większości wiodących producentów OEM. W przypadku pytań dotyczących strategii korporacyjnej i wytrzymałych rozwiązań, zespół ekspertów Getac będzie dostępny na stoisku Getac podczas targów Automechanika w hali 8.0, stoisko M82. Getac prezentuje wytrzymałe rozwiązania komputerowe z obsługą AI na targach Automechanika 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=