e-Auto Service Manager 8/2022

PULS BRANŻY 8 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2022 GOODYEAR SIGHTLINE: INTELIGENCJA W OPONACH NAPĘDZA INNOWACJE Pojazdy i ich otoczenie częściej i w sposób automatyczny kontaktują się ze sobą w naszym coraz bardziej połączonym świecie, dlatego ważnym elementem tego ekosystemu są dane. Opony również komunikują się z nami za pośrednictwem czujników i systemów łączności, a dostarczane przez nie dane są bardzo cenne. „Inteligentne” i „skomunikowane” opony mogą pomóc nam nie tylko zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i poprawić bezpieczeństwo, ale będą także stanowić źródło informacji dla pojazdów autonomicznych. Do 2027 r. Goodyear zamierza na nowo odkryć świat opon i usług, dostarczając dane, czujniki i sztuczną inteligencję do wszystkich swoich nowych produktów. Koncentrując się na flotach, pojazdach autonomicznych, połączonych i elektrycznych wraz z dbałością o zrównoważony rozwój (FACES), Goodyear przekształca się z firmy oponiarskiej w podmiot umożliwiający i wspierający mobilność. Połączone rozwiązania Pakiet inteligentnych rozwiązań dla opon Goodyear SightLine [1] obejmujepołączonezesobą rozwiązania, które dzięki wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym i dogłębnemu

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=