PULS BRANŻY 63 e-AUTO SERVICE MANAGER 08 - 2022 NOWOŚCI skutkować pożarem Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 15 pojazdów. więcej… 21.07.2022 – Samochody Opel Vivaro C oraz Zafira Life Przedsiębiorca Stellantis Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki OPEL, modele: Opel Vivaro C oraz Zafira Life RM 2021, wyprodukowanych we Francji i Anglii, układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) może nie nagrzewać się zgodnie z wymaganiami, co może skutkować awarią systemu kontroli emisji spalin i powodować przekroczenie dopuszczalnych normami wartości emisji więcej… 20.07.2022 – Samochody marki OPEL Grandland X Przedsiębiorca Stellantis Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki OPEL Grandland X RM 2018, 2019, 2020, wyprodukowane we Francji, mogły zostać wyposażone w filtr cząstek stałych (DPF), podatny na potencjalne pęknięcia w wyniku nieoczekiwanego przegrzania filtra DPF. W przypadku awarii istnieje ryzyko przekroczenia limitu emisji cząstek stałych. więcej… 20.07.2022 – Samochody marki Citroën C4 Spacetourer oraz DS7 Crossback Przedsiębiorca Stellantis Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Citroën C4 Spacetourer oraz DS7 Crossback filtr cząstek stałych (DPF) może być podatny na pęknięcie spowodowane nieoczekiwanym przegrzaniem. więcej… 23.06.2022 – Samochody marki Toyota bZ4X Przedsiębiorca Toyota Central Europe sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota bZ4X, wyprodukowanych w Japonii od 31.03. do 15.06.2022 r., po krótkiej eksploatacji (przy niskim przebiegu) może dojść do sytuacji, gdy wszystkie śruby mocujące koło mogą ulec poluzowaniu do pozycji, w której możliwe jest odłączenie się koła od pojazdu, co może skutkować utratą kontroli nad pojazdem, zwiększając ryzyko wystąpienia kolizji więcej… 20.06.2022 – Samochody marki Mercedes Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes ML, GL (BR 164) oraz Klasa R (BR 251), wyprodukowanych od 14.01.2004 r. do 31.08.2015 r., działanie serwa hamulcowego może ulec pogorszeniu wskutek zaawansowanej korozji na złączach obudowy. Po dłuższej eksploatacji pojazdu i w po-
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=