E-Auto Service Manager 7/2024

45 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2024 NOWOŚCI I WYDARZENIA Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta/Klienta” wyłania najpopularniejsze wśród polskich użytkowników produkty i usługi. Elitarne wyróżnienie „Lider XX-lecia” to nagroda stworzona z myślą o markach, produktach, usługach, które podczas minionych edycji programu „Laur Klienta/Konsumenta” osiągały najwyższe pozycje, poparte dodatkowo najnowszym wynikiem sondażu. Najnowsza nagroda dla Shell Helix przyznana została przez Redakcyjną Kapitułę Konkursową, która w swojej ocenie wzięła pod uwagę popularność marki na polskim rynku oraz w projekcie „Laur Klienta/ Konsumenta” na przestrzeni ostatnich 20. lat. Analiza obecności marki w konkursie dokonana została ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Jak podano w uzasadnieniu, jubileuszowe wyróżnienie w postaci godła „Laur Klienta/Konsumenta – Lider XX-lecia (2004-2024)” jest ukoronowaniem wieloletnich sukcesów i wyrazem szczególnego uznania. Shell Helix należy do marek, które utrzymują zaufanie swoich klientów na najwyższym poziomie i nieustannie dbają o podnoszenie jakości produktów oraz usług, a przy tym sukcesywnie zdobywają największą ilość głosów w ogólnopolskim głosowaniu.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=