E-Auto Service Manager 7/2024

PULS BRANŻY 4 ORIENTACJA NA ELEKTROMOBILNOŚĆ 8 JAK BARDZO OPŁACA SIĘ SERWIS W ASO? 10 AKZONOBEL ZOSTAJE PARTNEREM MAREK OMODA & JAECOO 13 125 URODZINY FIRMY HELLA 16 POLACY CORAZ BARDZIEJ INTERESUJĄ SIĘ POJAZDAMI EV 18 AXALTA OGŁASZA PARTNERSTWO Z SOLERA 20 UŻYWANE AUTA... 26 MNIEJ OZNACZA WIĘCEJ... WARSZTAT 30 Z PROLINE NA TOR WYŚCIGOWY 34 SERWIS HAMULCÓW W POJAZDACH ELEKTRYCZNYCH NOWOŚCI I WYDARZENIA 38 PRZEGLĄD NOWOŚCI W NUMERZE Wydawca E-Business Press Sp. z o. o. Al.Jerozolimskie 81/7.10 02-001 Warszawa biuro@e-businesspress.pl www.autoservicemanager.pl REKLAMA Paweł Mularski pawel.mularski@e-businesspress.pl PRENUMERATA biuro@e-businesspress.pl REDAKCJA Paweł Bronisz pawel.bronisz@e-businesspress.pl Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść materiałów reklamowych. Wydawca zastrzega sobie prawo do skrótów nadesłanych materiałów. Wszystkie prawa zastrzeżone. Przedruk w całości i części wyłącznie za zgodą Wydawcy. ISSN 1895-9253 zarządzanie I wyposażenie I technika m a n a g e r e-AUTO SERVICE Nr 07/2024 - ORIENTACJA NA ELEKTROMOBILNOŚĆ - JAK BARDZO OPŁACA SIĘ SERWIS W ASO? - 125 URODZINY FIRMY HELLA - Z PROLINE NA TOR WYŚCIGOWY

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=