E-Auto Service Manager 7/2023

PULS BRANŻY 6 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2023 do konkretnej sytuacji drogowej lub preferencji klienta. Takie rozwiązanie daje również ogromną swobodę w projektowaniu pojazdów i aranżacji kokpitu (np. jeden wariant dla ruchu prawo – lewostronnego – dzięki przekładanej kierownicy i elektrycznym pedałom), a także zwiększone bezpieczeństwo podczas wypadku (brak kolumny kierowniczej oznacza brak przenoszenia przez nią siły uderzenia). "Hella wyznacza kurs na całkowicie elektryczne układy kierownicze. To po raz kolejny podkreśla wyraźną orientację na przyszłość naszej oferty elektroniki", mówi Jörg Weisgerber, dyrektor zarządzający ds. elektroniki w firmie HELLA. "Jednocześnie demonstrujemy nasze wyjątkowe możliwości we wprowadzaniu istotnych dla bezpieczeństwa komponentów pojazdu do produkcji seryjnej w kluczowych obszarach rozwoju motoryzacji, w tym przypadku steer-by-wire". HELLA działa na rynku czujników układu kierowniczego od 2007 roku i umacnia już silną pozycję rynkową. Piąta generacja produktów, w której po raz pierwszy wdrożono funkcje steer-by-wire, koncentruje się w szczególności na redundantnej i jednocześnie ekonomicznej architekturze czujnika w celu spełnienia najwyższych wymagań bezpieczeństwa. Własna, niezwykle niezawodna technologia czujników CIPOS® jest wykorzystywana w naszych czujnikach dla układów kierowniczych. Od momentu wprowadzenia na rynek tej bardzo dokładnej, niezużywającej się koncepcji czujników w 1999 r. firma HELLA wyprodukowała już

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=