PULS BRANŻY 11 e-AUTO SERVICE MANAGER 07 - 2022 Podczas codziennych wyzwań klienci flotowi mogą liczyć na pomoc ponad 150 serwisów Premio rozmieszczonych w całej Polsce, które oprócz sprzedaży i wymiany opon, w większości oferują także wszechstronne wsparcie w zakresie bieżącej obsługi eksploatacyjnej oraz przeglądów i napraw mechanicznych, takich jak wymiana amortyzatorów, klocków hamulcowych i innych usług typu fast-fit. Dzięki specjalnej ofercie, floty samochodowe mają zapewnione w serwisach Premio konkurencyjne oraz jednakowe warunki handlowe w całej sieci, a także bieżącą koordynację współpracy pomiędzy Klientami Flotowymi a siecią serwisów przez dedykowanego konsultanta Premio. Organizatorem Plebiscytu Fleet Derby jest Magazyn Fleet. Oficjalnie ogłoszenie wyników odbyło się 21 czerwca. Premio Premio to obecnie ponad 150 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z marką Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do amerykańskiego koncernu marek takich jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=