E-Auto Service Manager 6/2024

PULS BRANŻY 22 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2024 Dynamiczny rozwój układów napędowych samochodów osobowych wpływa na opracowywanie zaawansowanych technologii środków smarnych, które znacząco zoptymalizują korzyści techniczne i wymagane parametry wydajności deklarowane przez OEM (Original Equipment Manufacturer). Konieczne jest, aby olej silnikowy perfekcyjnie pracował bez względu na warunki jazdy, częste zatrzymania i uruchomiania silnika, przeciążenia w ekstremalnych warunkach temperaturowych i zawrotnych obrotach. Nowoczesne silniki wymagają specjalistycznej ochrony, którą można osiągnąć min. dzięki zastosowaniu olejów silnikowych o niższej lepkości. Powyższy trend jest widoczny w polityce koncernu Volkswagen, gdzie na pierwsze zalanie od 2021r, używane są tylko oleje w klasach lepkości SAE 0W-30 oraz SAE 0W-20. Są one także rekomendowane jako oleje serwisowe. Im niższa lepkość oleju, tym przy rozruchu szybciej dociera on do węzłów tarcia układu napędowego gwarantując odpowiedORLEN OIL MAX EXPERT V 0W-30 SKROJONY NA MIARĘ SILNIKÓW VOLKSWAGENA nie smarowanie, wspomaga również łatwiejszy rozruch silnika w niskich temperaturach i zmniejsza zużycie elementów. W związku z wymaganiami rynku motoryzacyjnego, po wszechstronnych badaniach i analizach, lider polskiego rynku olejów silnikowych ORLEN OIL wdrożył do oferty w pełni syntetyczny olej MAX EXPERT V 0W-30, przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych. Produkt posiada klasę jakości ACEA C3 oraz oficjalną homologację do stosowania WARSZTAT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=