E-Auto Service Manager 6/2023

PULS BRANŻY 57 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2023 • Ujawnione w raportach wady (wypadki, cofnięty licznik, nieudane przeglądy techniczne) stają się kartą przetargową przy negocjowaniu ceny. • Raporty carVertical oszczędzają czas i nerwy, ponieważ pozwalają na wstępną weryfikację samochodu online. • Treści carVertical są generowane przez ekspertów (przebudowany blog, posty w mediach społecznościowych, specjalne treści wideo) i zawierają realne wskazówki i porady także w zakresie optymalnego doboru pojazdu i eksploatacji. Nowe raporty – zalety dla użytkownika: • Wiedza o stanie auta pomaga w prawidłowej naprawie i konserwacji. • Dla wielu osób samochód jest jak członek rodziny, dlatego chcą wiedzieć wszystko o jego przeszłości: w jakich krajach mieszkał, jakie przygody przeżył, kto nim jeździł, itp. • Treści tworzone przez ekspertów carVertical obejmują coraz szersze obszary (od porad, jak wymienić wycieraczki i co oznaczają kontrolki na panelu, do różnych zabawnych treści związanych z samochodem). Nowe raporty – zalety dla sprzedającego: • Raport z historii pojazdu pozwala na uzyskanie wyższej ceny za sprzedawany samochód. • Eksperckie treści carVertical przeprowadzają kierowcę przez proces sprzedaży. Użytkownicy mobilni będą mogli skorzystać z przeprojektowanej aplikacji zarówno dla systemów iOS jak też Android.Wraz z nowym raportem i aplikacją pojawi się przeprojektowany blog dostarczający pomocnych wskazówek i treści inspirowanych przez ekspertów. Nowy blog będzie zawierał infografiki i poradniki wideo, pozycjonując carVertical jako narzędzie do wszystkiego, co jest związane z samochodami.Firma chce podkreślić, że sprawdzenie historii pojazdu jest ważne nie tylko dla osób zainteresowanych jego zakupem. Może być również przydatne dla właścicieli starających się utrzymać swoje pojazdy w dobrej kondycji, a także dla tych, którzy planują sprzedaż w dobrej cenie. Daniel Artisiuk – country manager carVertical na rynku polskim Od początku działalności Polska zawsze była jednym z czołowych rynków dla carVertical. Teraz staje się jeszcze ważniejszym, czego wyrazem jest obecność (od kwietnia br.) country managera na Polskę - Daniela Artisiuka. Jest on głównym przedstawicielem firmy na polskim rynku B2B i współpracuje ramię w ramię z lokalnymi dealerami. Przypadnie mu także zaszczyt reprezentowania firmy w kontaktach z dziennikarzami. Zatrudniając country managera, carVertical chce być bliżej polskich nabywców samochodów używanych i zwiększyć satysfakcję klientów.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=