E-Auto Service Manager 6/2023

PULS BRANŻY 56 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2023 ków. Według statystyk 1 na 8 samochodów ma tutaj cofany licznik, a zatem takie narzędzia jak raporty carVertical okazują się niezwykle pomocne. Wewnętrzne analizy sprzedażowe wykazały, że głównymi klientami kupującymi raporty są profesjonaliści, czyli osoby z branży motoryzacyjnej (np. sprzedawcy aut używanych) oraz pasjonaci motoryzacji, którzy znają się na mechanice samochodowej, zdają sobie sprawę z pewnych zagrożeń rynku i świadomie płacą za to, aby zminimalizować ryzyko zakupu samochodu, który w przeszłości przeszedł jakiś poważny wypadek lub ma cofnięty licznik. Fakt, że tak mocna pozycja carVertical została zbudowana dzięki klientom świadomym jakości oferowanych produktów jest niewątpliwie powodem do dumy. Z drugiej jednak strony – pojawiło się ważne wyzwanie – jak dotrzeć do osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z motoryzacją lub do tych, którzy traktują ją przedmiotowo i niespecjalnie orientują się w niebezpieczeństwach związanych z zakupem samochodu używanego?Rebranding carVertical to właśnie kolejny krok w rozwoju firmy. Bez zmian pozostaje poziom merytoryczny gromadzonych danych i ich drobiazgowa kompletacja. Wraz z nowym logo pojawią się natomiast nowe formy przekazu raportów, które będą bardziej zrozumiałe także dla osób „spoza branży”. - Aby uczynić rynek pojazdów używanych w Polsce bardziej przejrzystym, musimy dotrzeć do szerszej grupy odbiorców - nie tylko profesjonalistów, „petrolheadów” i fanów motoryzacji. Właśnie dlatego wprowadzamy ważne aktualizacje do naszej aplikacji i raportów historii pojazdów historii, a także podkreślamy zachodzące zmiany nowym logo i zmodyfikowaną kolorystyką. Choć nasi obecni klienci reprezentujący społeczności ekspertów, fachowców i pasjonatów są dla nas niezwykle ważni, musimy wychodzić również naprzeciw pozostałym kierowcom, bo przecież głównym priorytetem i misją carVertical jest uczynienie rynku pojazdów używanych bezpiecznym i atrakcyjnym dla każdego - - Rokas Medonis, Prezes carVertical Co nowego w raportach? Nowe raporty mają więcej wyjaśnień dotyczących poszczególnych danych. Zawierają także informacyjne grafiki i porady. - Chcemy, aby raport był łatwiejszy w odbiorze już na pierwszy rzut oka, a więc na etapie wizualnym. Pomoże to użytkownikom szybciej podejmować decyzje dotyczące interesujących ich pojazdów. Dodatkowo, nowa struktura raportu pomoże nam w przyszłości rozwijać go, dodając nowe rodzaje informacji - - Rokas Medonis, Prezes carVertical Nowe raporty – zalety dla kupującego: • Pomagają kupić używane samochody w dobrym stanie, także tym osobom, które nie znają się na motoryzacji.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=