e-Auto Service Manager 6/2022

PULS BRANŻY 19 e-AUTO SERVICE MANAGER 06 - 2022 pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu. Jak to działa? • Kluczowe dane o położeniu kół są zbierane od razu za pomocą skanowania cyfrowego. Następnie wszystkie czujniki opon i urządzenia TPMS pojazdu są łączone, co automatyzuje konfigurację pojazdu. W kolejnym etapie zebrane dane są przesyłane do chmury w celu ich łatwego przechowywania i udostępniania. • Dane są natychmiast przekazywane z terenu do biura, co jeszcze bardziej poprawia obsługę klienta na poziomie floty. • Umożliwiając integrację i synchronizację danych pomiędzy różnymi rozwiązaniami i odczytami, proces ten zapewnia dostęp do najważniejszych danych o oponach, pochodzących z systemów Goodyear TPMS i Goodyear DrivePoint, w jednymmiejscu. Wkrótce do ekosystemu aplikacji zostanie dodany system FMS i telematyka dla naczep firmy ZF pod nazwą TRANSICS. • Usługodawcy mają dostęp do danych za pośrednictwem specjalistycznej platformy Goodyear TechHub. Oprócz wyznaczania nowych, zaawansowanych standardów montażu, aplikacja dostarcza także kluczowych informacji dotyczących zachowania się opon oraz ułatwia modernizację i inne czynności serwisowe. TechHub jest już dostępny dla serwisów i techników flotowych, którzy obecnie korzystają z inteligentnych rozwiązań monitorujących Goodyear Total Mobility.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=