E-Auto Service Manager 4/2025

PULS BRANŻY 8 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2025 stanu pierwotnego, ma ona pełną funkcjonalność nowego produktu, a czas gwarancji jest równy lub dłuższy w stosunku do nowo zakupionej części. Regeneracja fabryczna części sprzyja redukcji emisji CO2 oraz oszczędności energii i surowców w całym łańcuchu dostaw, a dla warsztatów proces logistyki zwrotnej jest szybki i wydajny. W ramach oferty e-mobilności dla pojazdów użytkowych, zaprezentowano także najnowsze produkty i rozwiązania technologiczne ADAS, wspierające kierowców podczas jazdy. Nowoczesna diagnostyka – ZF Scan, ZF MultiScan oraz ZF Bus Connect Podczas spotkania uczestnicy konferencji mogli zapoznać się także z najnowszymi rozwiązaniami diagnostycznymi, które ZF Aftermarket oferuje w ramach gamy usług ZF [pro]DIagnosics: ZF Scan, ZF MultiScan oraz ZF Bus Connect. ZF [pro]Diagnostics to kompleksowe rozwiązanie diagnostyczne dedykowane pojazdom osobowym, użytkowym oraz maszynom budowlanym i segmentowi off-highway. ZF Scan przeznaczony jest do produktów systemów ZF i zastępuje poprzednią generację narzędzi diagnostycznych. Natomiast ZF MultiScan wspiera diagnostykę produktów ponad 60 innych marek i 35 tys. systemów, także w zaawansowanych funkcjach takich jak kalibracja ADAS. Z kolei w ramach usługi ZF Bus Connect, właściciele flot mogą skorzystać z bogatego portfolio rozwiązań cyfrowych do zarządzania flotą autobusową, pozwalających na optymalizację kosztów eksploatacji, lepsze zarządzanie gwarancjami oraz zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu pasażerów. Dzięki modelowi subskrypcji i regularnym aktualizacjom, ZF [pro] Diagnostics zapewnia nowoczesne i elastyczne wsparcie dla warsztatów, dopasowane do ich bieżących potrzeb diagnostycznych. ZF Aftermarket rozszerza zakres wsparcia dla członków konceptu ZF [pro]Service ZF Aftermarket rozszerza zakres wsparcia dla członków konceptu ZF [pro]Service w module ZF Driveline, zapewniając warsztatom dostęp do pełnego zakresu wiedzy dotyczącej skrzyń biegów ZF w pojazdach użytkowych. W ramach nowego modułu warsztaty mogą skorzystać z kluczowych zasobów, takich jak narzędzia specjalistyczne, dokumentacja techniczna oraz zaawansowane szkolenia. Poprzez rozszerzenie wsparcia dla członków ZF [pro]Service, firma chce zapewnić najwyższą jakość napraw, dając warsztatom dostęp do modułu trzeciego, co oznacza nie tylko części zamienne i wiedzę techniczną, ale także kompleksowe wsparcie serwisowe. Aby dołączyć do konceptu warsztatowego ZF [pro]Service zarejestruj warsztat na stronie internetowej. Dowiedz się więcej o produktach i usługach ZF Aftermarket i śledź relacje firmy z wydarzenia na kanale Facebook ZF Aftermarket i Instagram @zfaftermarket.pl.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=