PULS BRANŻY 6 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2025 warsztatów. Nasza globalna kampania, prowadzona pod hasłem „UPTIME - wspólnie maksymalizujemy mobilność“ skupia się na zapewnieniu warsztatom zrzeszonym w koncepcie ZF [pro]Service jeszcze lepszej wydajności i optymalizacji świadczonych usług serwisowych. Jednym z kluczowych elementów tej strategii na najbliższe lata jest poszerzenie zakresu szkoleń teoretycznych i praktycznych oraz dopasowanie oferty edukacyjnej do potrzeb konkretnych rynków, na których operują nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że uruchomienie kolejnego po Kozerkach, Kopenhadze i Göteborgu, nowego centrum szkoleniowego w łotewskiej Rydze, wesprze tę strategię i wzmocni naszą współpracę z warsztatami w tym regionie Europy. - mówił podczas konferencji Michał Głażewski, dyrektor ds. zarządzania siecią warsztatową i zespołem technicznym ZF Aftermarket. Jedną z istotnych nowości zaprezentowanych podczas konferencji była ZF 8 AP Powerline, czyli w pełni automatyczna, 8-biegowa przekładnia do samochodów ciężarowych
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=