53 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2025 tu trzeba dokonać z nieuszkodzonego obszaru, na którym nie ma żadnych zadrapań ani zanieczyszczeń powierzchniowych. Powinien on zarazem znajdować się jak najbliżej uszkodzenia. Po wybraniu obszaru oczyść go za pomocą zmywacza Permaloid® Silicone Remover 7010 lub zmywacza wodorozcieńczalnego, takiego jak Permahyd® Silicone Remover 7080, aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia powierzchniowe. Przed pomiarem koloru wypoleruj obszar i wyczyść go ponownie za pomocą zmywacza Permahyd Silicone Remover 7080. Następnie wykonaj pomiar koloru i pobierz recepturę z systemu. Wymieszaj odpowiednią ilość lakieru, zgodnie z recepturą, która posłuży do tworzenia natrysków próbnych, zanim samochód trafi do kabiny lakierniczej. „Podczas tworzenia natrysków próbnych umocuj je na większym panelu, zgodnie z zaleceniami Spies Hecker, a nie na końcu listwy do mieszania. W ten sposób metoda aplikacji będzie taka sama, co podczas późniejszej naprawy pojazdu. Nałóż aktywowaną warstwę lakieru bazowego, aby uzyskać pełne krycie, a następnie nałóż różną liczbę warstw lakieru perłowego na każdą kartę, aby jak najlepiej dopasować go do oryginalnego wykończenia” Porównaj karty kolorów z nadwoziem w miejscu pomiaru. Pamiętaj, aby robić to w warunkach dobrego oświetlenia dziennego. Następnie wybierz, która karta ma stanowić podstawę do dalszej pracy. Przygotuj i zamaskuj pojazd, jak zwykle. LAKIERNIA
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=