PULS BRANŻY 5 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2025 starcza właścicielom i pracownikom warsztatów narzędzia umożliwiające poszerzanie kompetencji oraz profesjonalną wiedzę techniczną od wiodącego na świecie dostawcy części zamiennych, technologii oraz rozwiązań serwisowych dla segmentu pojazdów użytkowych. Pierwsza Konferencja Konceptu ZF [pro]Service była doskonałą okazją do tego by osobiście porozmawiać z Klientami, docenić owocną współpracę ze zrzeszonymi warsztatami na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy, podsumować dotychczasowe osiągnięcia oraz przedstawić Partnerom strategiczne kierunki rozwoju na najbliższe lata. Globalna strategia Mobility UPTIME przełożona na regionalne wsparcie Klientów w nowym Centrum Szkoleniowym ZF Aftermarket w Rydze Jednym z kluczowych tematów prezentacji podczas paneli eksperckich była kampania Mobility UPTIME: - W ZF kładziemy ogromny nacisk na zapewnienie warsztatom dostępu do narzędzi i rozwiązań, które wyeliminują przestoje pojazdów. Wdrażamy je już od lat poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług, które teraz przekładają się na jeszcze bardziej kompleksową strategię wsparcia Pierwsza Konferencja Konceptu ZF [pro]Service była doskonałą okazją do osobistych rozmów z Klientami i podsumowania dotychczasowej współpracy
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=