E-Auto Service Manager 4/2025

42 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2025 ŚWIĘTO KOLORU I INNOWACJI 18 marca 2025 r. obchodziliśmy 100. rocznice urodzin szkarłatnej ary, która stała się częścią logo Glasurit i twarzą marki. BASF Coatings rozpoczyna kampanię pod hasłem „100 kolorowych lat” ", obejmującą całoroczną serię angażujących działań i wydarzeń mających na celu zbliżenie klientów i pracowników na całym świecie. Kampania jest uhonorowaniem dumnego dziedzictwa Glasurit w zakresie innowacji, zrównoważonego rozwoju i najwyższej jakości lakiernictwa samochodowego. Kluczowy kamień milowy W 1925 roku papuga, ara czerwona stała się nową twarzą marki Glasurit. Wybór padł, na to zwierzę ze względu na odważne, żywe kolory, które doskonale reprezentowały rewolucyjną erę kolorowych, natryskowych farb nitrocelulozowych. Szkarłatna ara symbolizowała nie tylko kolor, ale także zaangażowanie Glasurit w innowacje i dążenie do doskonałości. "Dołącz do nas i świętuj 100 kolorowych lat Glasurit! Uhonoruj naszą ukochaną czerwoną arę - Rudiego, która stała się symbolem bogatej historii naszej marki. Ten kaGlasurit® ŚWIĘTUJE 100 KOLOROWYCH LAT KULTOWEJ SZKARŁATNEJ ARY LAKIERNIA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=