PULS BRANŻY 4 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2025 ZF AFTERMARKET PRZEDSTAWIA STRATEGIĘ ROZWOJU KONCEPTU WARSZTATOWEGO ZF [PRO]SERVICE PODCZAS I KONFERENCJI DEDYKOWANEJ WARSZTATOM SEGMENTU CIĘŻAROWEGO • Już wkrótce firma przedstawi nowe cyfrowe narzędzia w ramach rozwiązania ZF [pro]Diagnostics: ZF Scan, ZF Multiscan oraz ZF Bus Connect. • Nowe centrum szkoleniowe ZF [pro]Academy na Łotwie: nowoczesny obiekt szkoleniowy w Rydze i wzbogacona oferta wsparcia rozwojowego warsztatów w regionie Krajów Bałtyckich. • ZF Aftermarket rozszerza zakres wsparcia dla członków konceptu ZF [pro]Service Koncept ZF [pro]Service prowadzi swoją działalność od września 2023 r. i zrzesza ok. 230 warsztatów serwisujących pojazdy użytkowe w Polsce, krajach Nordyckich i Bałtyckich. W dniach 11-13 marca 2025 r. firma ZF Aftermarket zorganizowała w Iławie pierwszą regionalną konferencję dla warsztatów członkowskich, aby przedstawić strategię rozwoju konceptu na najbliższe lata, zaprezentować nową ofertę produktów i usług oraz podziękować Klientom za dotychczasową współpracę i zaufanie. Koncept ZF [pro] Service w odpowiedzi na potrzeby warsztatów pojazdów użytkowych Nadrzędnym celem działalności konceptu ZF [pro]Service jest wsparcie rozwojowe, edukacyjne i biznesowe warsztatów obsługujących pojazdy ciężarowe, przyczepy, naczepy i autobusy wykorzystujące w codziennej pracy produkty marek ZF Aftermarket: ZF, LEMFÖRDER, SACHS, TRW i WABCO. Oprócz szerokiego portfolio produktów i usług, firma do-
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=