E-Auto Service Manager 4/2024

39 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2024 LAKIERNIIA Badanie przeprowadzone w 2022 r. wykazało, że 59% dyrektorów największych firm na całym świecie potwierdziło, że ich firmy stosują bardziej zrównoważone materiały, a kolejne 59% stwierdziło, że ich firmy zwiększają efektywność energetyczną. Badanie McKinsey wykazało, że marki z bardziej zrównoważonymi produktami w swoim portfolio cieszą się większą lojalnością klientów niż marki z mniej zrównoważoną ofertą. Badanie PwC z 2022 r. wykazało, że produkty sprzedawane jako zrównoważone sprzedawały się 2,7 razy szybciej niż te, które do tej grupy nie należały. Nic więc dziwnego, że w 2022 r. 96% wiodących światowych firm, w tym Axalta, raportowało o zrównoważonym rozwoju. Fabien Boschetti, Sales Vice President Axalta Refinish w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, mówi: „Zrównoważony rozwój nie jest już jakimś amorficznym, pustym hasłem, które pojawia się w prezentacjach tylko po to, by zrobić wrażenie. Jest to namacalny, znaczący i szczerze mówiąc niezbędny element udanej strategii biznesowej. W firmie Axalta zawsze poważnie traktowaliśmy nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Niedawno zostaliśmy uznani przez Newsweek za jedną z najbardziej ekologicznych firm w Ameryce w 2024 roku. Nasze nieustanne zaangażowanie nie kończy się na zrównoważonych innowacjach produktowych i techno-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=