E-Auto Service Manager 4/2024

PULS BRANŻY 22 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2024 i umieszczanie ich w koszyku, przesyłanie plików Excel z kodami produktów oraz samodzielne wykonywanie szeregu zapytań dotyczących zamówienia, jego statusu i dokumentacji. System uprości transakcje handlowe i przyspieszy proces dostaw. Począwszy od złożenia zamówienia, poprzez dyspozycję w magazynie, aż po płatność i dostarczenie towarów, umożliwia on użytkownikowi śledzenie przebiegu zamówienia online z UFI. Oprócz obszaru e-commerce dla dystrybutorów, nowa strona główna katalogu online przeszła gruntowną przebudowę dla wszystkich rynków. Pozwala ona m.in. na automatyczną identyfikację kraju użytkownika i jego języka. System upraszcza obsługę i poprawia komfort korzystania z katalogu online UFI Filters, który liczy obecnie prawie 4000 pozycji. Izabela Stachowiak, Aftermarket Sales Manager Eastern Europe UFI Filter, komentuje: „To nowe rozwiązanie jest częścią szerszego procesu cyfrowej transformacji firmy. Obejmuje ona kilka działów, w tym sprzedaż, obsługę klienta, zaopatrzenie, zasoby ludzkie i marketing, co potwierdza pozycje Grupy UFI Filters jako lidera innowacji na każdym obszarze. Nowość przeznaczona przede wszystkim dla rynku wtórnego, została przetestowana na rynkach pilotażowych, a teraz zostanie wdrożona w Polsce, ze względu na znaczenie tego rynku i wysoki poziom cyfryzacji klientów. Po dalszych testach i weryfikacji, system zamówień zostanie wprowadzony również na inne europejskie rynki”.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=