PULS BRANŻY 38 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2023 korzystania z używanego pojazdu podchodzimy z większą rozwagą i baczniejszą kalkulacją, niż przed kilkoma lub kilkunastoma latami. Nowe samochody są drogie albo trzeba na nie czekać niekiedy miesiącami. To z kolei przełożyło się na rynek samochodów używanych, których ceny także wystrzeliły w górę. Kierowcy odraczają więc decyzje zakupowe, a w tym czasie reperują to, co mają w garażu. To sytuacja bez precedensu od momentu powstania wolnego rynku sprzedaży i serwisowania samochodów w Polsce. Stąd nasza decyzja o przeprowadzeniu badania wśród mechaników z największej sieci serwisowej w kraju – mówi Michał Tochowicz, prezes firmy Moto -Profil, będącej właścicielem sieci ProfiAuto Serwis. Metodologia badania: Badanie prowadzone było w formie ankiety, w IV kwartale 2022 r., wśród 162 właścicieli niezależnych serwisów motoryzacyjnych zrzeszonych w sieci ProfiAuto Serwis z całej Polski. Drukowane kwestionariusze wypełniane były bezpośrednio przez właścicieli warsztatów podczas cyklu corocznych konferencji ProfiAuto Serwis, organizowanych dla serwisów z wszystkich 16 województw kraju. Pełna wersja raportu dostępna jest na stronie www.profiauto.pl, pod tym linkiem.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=