e-Auto Service Manager 4/2022

PULS BRANŻY 20 e-AUTO SERVICE MANAGER 04 - 2022 TRANSFORMACJA RYNKU – ZMIANY W OBSŁUDZE W SALONACH SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW  Doświadczenia płynącego z zakupu nowego samochodu w salonie sprzedaży nadal nie da się zastąpić. Choć popularność salonów dealerskich nie maleje, zmieniają się oczekiwania ich Klientów. Konsumenci są świadomi potrzeb, cenią swój czas, oczekują przejrzystości całego procesu zakupu, wygody i pełnego zaangażowania profesjonalnych doradców.  „Elementem gry rynkowej firm jest robienie czegoś lepiej, szybciej lub mądrzej niż konkurencja. Ma to zwłaszcza znaczenie w przypadku produktów, które się od siebie nie różnią. Zakładając, że w dużym Salony autoryzowanych dealerów to nadal główne miejsce zakupu samochodów. Z najnowszego badania Deloitte – „Global Automotive Consumer Study 2022” wynika, że aż 75% Polaków chciałoby kupić pojazd właśnie w salonie samochodowym. Dlaczego kupujący nadal wybierają dealerów? Obsługa sprzedaży w salonach samochodowych przechodzi transformację. mieście są dwa lub trzy salony oferujące te same modele samochodów tej samej marki, to właśnie doświadczenie Klienta na całej ścieżce zakupowej może być wyróżnikiem” mówi Łukasz Murawski, ekspert ds. brandingu Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni. Omnichannel w salonach sprzedaży Zakup samochodu przez Internet poprzedzony jazdą testową w salonie, a może zakup samochodu w salonie i dopełnianie formalności online? Ustalanie zakresu serwisu za pomocą aplikacji, wideoczat z mechanikiem, wizyta w showroomie?

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=