40 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2024 NOWOŚCI od energii przechodzącej przez oponę - są zdolne do przejścia z konfiguracji zimowej w znacznie sztywniejszy i bardziej zwarty wzór letni, co poprawia wydajność hamowania, przyczepność i precyzję jazdy. Szersze rowki i ostrzejsze kąty w porównaniu z poprzednią generacją również przyczyniają się do poprawy osiągów na śniegu. Te cechy dodatkowo korzystnie wpływają na odprowadzanie wody, zmniejszając ryzyko aquaplaningu. Ta optymalizacja stosunku ląd-woda poprawia także komfort: cała gama opon Pirelli Cinturato All Season SF3 uzyskuje ocenę "A" lub "B" w kategorii hałasu na europejskiej etykiecie. Skuteczna w różnych temperaturach Ewolucja wzoru bieżnika stała się możliwa dzięki innowacjom w użytych materiałach. Zazwyczaj szersze rowki pogarszają optymalne osiągi w warunkach letnich. Jednakże, zastosowany w oponie Pirelli Cinturato All Season SF3 związek chemiczny potrafi zrównoważyć sztywność, stabilność i reaktywność opony nawet przy wysokich temperaturach. Udowadnia to seria testów Dekra, które potwierdzają wiodącą pozycję nowego Cinturato All Season SF3 w kategorii hamowania na suchej nawierzchni. Jednocześnie nowa opona jest równie skuteczna zimą - związek chemiczny nie twardnieje w zimnie, co przyczynia się do lepszej przyczepności. Wynika to z zastosowania innowacyjnych składników: nowej mieszanki polimerów ze specjalnymi mikrostrukturami, które utrzymują wysoką mobilność w chłodzie, a jednocześnie odpowiednią sztywność w cieple, nowych żywic pochodzenia naturalnego, które zapewniają przyczepność przy niskich temperaturach oraz płynnych polimerów, które maksymalizują osiągi na śniegu bez utraty przyczepności na mokrej nawierzchni.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=