PULS BRANŻY 23 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2024 Podczas imprezy gościem niespodzianką był Bartosz Ostałowski, ambasador marki Q Service Castrol, który przedstawił Furię w nowych barwach na nadchodzący sezon, podzielił się również technicznymi niuansami zarówno swojego samochodu, jak i driftingu oraz wrażeniami z dotychczasowej współpracy z siecią. - Sieć Q Service Castrol jest dla mnie pewnym ewenementem. Nie sądzę, że komuś innemu udało się stworzyć taką markę warsztatową, która tak szybko się rozwija. Cieszę się więc, że mój partner osiąga takie wyniki i możemy wspólnie podnosić poprzeczkę i wspierać się w tej drodze. Ja w swojej sportowej a Q Service Castrol w warsztatowej. Cele są sukcesywnie realizowane i zdecydowanie nie zwalniamy tempa. Sądzę, że zarówno branża motoryzacyjna, jak i warsztatowa jest w procesie dynamicznych zmian. Zaczynają zmieniać się napędy w samochodach, a także sposoby ich serwisowania. Zmienia się jakość i standardy obsługi. Jednak dzięki wsparciu sieci Q Service Castrol i takich systemów jak eSOWA, właściciele serwisów mają dużą przewagę konkurencyjną na rynku, więc jestem optymistycznie nastawiony na przyszłość - mówi Bartosz Ostałowski, drifter i ambasador sieci Q Service Castrol - Rozpoczynamy ten rok w dobrym stylu i w takim też chciałabym go zakończyć. Przede wszystkim w 2024 roku skupiamy się z naszym zespołem na budowaniu doradztwa dla właścicieli warsztatów. Chcemy, by potrzeby każdego serwisu były realizowane zarówno tego zrzeszonego w sieci jak i tych, które wyrażą chęć dołączenia do naszego konceptu. Chcemy być częściej w warsztacie i bliżej właścicieli serwisów, by dowiedzieć się czego od nas oczekują i w jakich obszarach możemy się poprawić, by zaoferować im jeszcze lepsze wsparcie. Chcemy pomagać, ale przede wszystkim nie chcemy przeszkadzać w pracy. Takimi chcemy być partnerami - podsumowuje Marta Ciesielska, menadżerka projektu Q Service Castrol, kierownik działu sieci serwisowych Inter Cars SA
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=