e-Auto Service Manager 3/2022

PULS BRANŻY 20 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2022 - W ten sposób poddajemy baterie ciężkim próbom. Pozwala nam to zagwarantować ich doskonałe działanie w każdej sytuacji, przez cały okres ich eksploatacji – stwierdza Sabaté. Akumulatory sprawdzane w maksymalnych temperaturach W komorach klimatycznych akumulatory są wystawiane na działanie ekstremalnych temperatur, które mogą różnić się nawet o 80°C. Każda z baterii jest testowana przez średnio 17 500 godzin. - Nasze pojazdy hybrydowe i elektryczne są sprzedawane na całym świecie. Dzięki przeprowadzonym testom sprawdzamy, czy baterie będą działać bez zarzutu zarówno w gorących regionach, jak np. Meksyk, jak i w zimnych krajach, takich jak Szwecja, gdzie zimą temperatury spadają znacznie poniżej zera – dodaje Sabaté. Obecnie uwaga skierowana jest na akumulatory platform MEB (elektryczne) i MQB (hybrydowe) oraz różne ładowarki stosowane w pojazdach zelektryfikowanych. Akumulatory są badane nie tylko samodzielnie, ale również po ich zintegrowaniu z pojazdem. Przedsięwzięcia zgodne ze strategią SEAT S.A. Marka SEAT mocno angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nowoczesny ośrodek uzyskał certyfikat LEED®, potwierdzający, że budynek jest wiodącym obiektem w zakresie efektywności energetycznej i zrównoważonego projektowania. 120 paneli słonecznych zamontowanych na dachu centrum pozwala zaoszczędzić 39t CO2 miesięcznie. Ponadto, temperatura wewnątrz budynku ma zdolność do samoregulacji dzięki 95 dynamicznym żaluzjom na fasadzie, które poruszają się tak, aby efektywnie wykorzystać światło zewnętrzne.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=