e-Auto Service Manager 3/2022

PULS BRANŻY 15 e-AUTO SERVICE MANAGER 03 - 2022 dowy początek roku. Nowe modele – Bronco, Bronco Sport i Mustang Mach-E – to dodatkowe 16 692 samochody sprzedane w tym segmencie. Popyt na model Escape odnotował wzrost o aż 17,2 procent w stosunku do sprzedaży w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. Rodzina modeli Mustang – coupé i elektryczny Mach-E – osiągnęła sprzedaż na poziomie 8 041 egzemplarzy, czyli o 76,3 procent więcej niż w styczniu ubiegłego roku. Mustanga Mach-E sprzedano 2 370 egzemplarzy, przy czym u dilerów samochody nie czekały na klientów dłużej niż 14 dni. Udział w sprzedaży wersji GT wyniósł 27,3 procent. Mustang Mach -E rozpoczął rok jako drugi – po Tesli Model-Y – najpopularniejszy elektryczny SUV na rynku. Rodzina modeli Bronco, do której zaliczają się Bronco i Bronco Sport, odnotowała wzrost sprzedaży o aż 77,9 procent. Dzięki tym modelom Ford może pochwalić się rekordowym odsetkiem SUV-ów wyposażonych w napęd na cztery koła. W styczniu 76,7 procent sprzedanych SUV-ów marki Ford miało taki rodzaj układu przeniesienia napędu – o 20,7 procent więcej niż w styczniu zeszłego roku. W 2021 roku Ford odnotował stały wzrost liczby użytkowników aplikacji Ford Pass. W sumie (razem z użytkownikami aplikacji Lincoln Way) było ich w USA na koniec roku prawie 8 milionów.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=