PULS BRANŻY 22 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2025 Utrzymanie przez Shell pozycji lidera i przewagi nad konkurencją było możliwe dzięki rozwijaniu środków smarnych premium, takich jak oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix, oleje silnikowe do samochodów ciężarowych i dostawczych Shell Rimula, a także przemysłowe środki smarne Shell Tellus i Shell Gadus. Na wielu najważniejszych rynkach produkty tych marek są najpopularniejszymi środkami smarnymi. Ponadto Shell dostarcza bardziej zrównoważone rozwiązania, a oferowane przez firmę produkty i usługi dotyczące środków smarnych odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu celu koncernu jakim jest uzyskanie zerowej emisji netto do 2050 roku. Postępy w realizacji tego wyzwania są możliwe m.in. dzięki redukcji emisji dwutlenku węgla z własnej działalności, wspieranie klientów w obniżaniu ich śladu węglowego oraz zmniejszanie ilości odpadów.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=