E-Auto Service Manager 2/2024

PULS BRANŻY 6 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2024 SZKOLENIA POLSKIEJ GRUPY MOTORYZACYJNEJ - WSPARCIE DLA PRODUCENTÓW CZĘŚCI DO POJAZDÓW Zarządzanie jakością i zrównoważony rozwój – to dwa obszary, w których szczególnie dziś, dostawcy motoryzacyjni muszą podnosić swoje kompetencje i w tych kierunkach rozwijać zakłady produkcyjne. Polska Grupa Motoryzacyjna wychodzi naprzeciw tym potrzebom i we współpracy z firmą GK2 zorganizowała dla swoich członków cykl kilkunastu bezpłatnych całodniowych szkoleń. W dynamicznie rozwijającej się gospodarce zmiany przepisów prawnych stawiają przed przedsiębiorstwami wyjątkowe wyzwania. Firmy muszą poradzić sobie nie tylko z wdrożeniem unijnych standardów i regulacji, lecz także dostosować się do lokalnych i branżowych norm oraz do wymagań rynku. Zrozumienie tego skomplikowanego świata staje się kluczowym elementem efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Dlatego pojawia się coraz większe zapotrzebowanie na wysokiej jakości szkolenia. Pomoc w tym zakresie oferuje Polska Grupa Motoryzacyjna. PGM realizuje szkolenia w ramach cyklu „Akademia Liderów ZIELONA JAKOŚĆ” we współpracy z firmą GK2 i Joanną Kruszewską - doktorantką Wspólnej Szkoły Doktorskiej Politechniki Śląskiej w Gliwicach, kierownikiem jakości w przedsiębiorstwach branży motoryzacyjnej, pełnomocnikiem systemu zarządzania jakością. Tematyka szkoleń jest bardzo szeroka. Obejmuje najbardziej aktualne regulacje i zmiany prawne, do których firmy muszą się dostosować z uwagi na nowe wymagania klientów (pro-

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=