e-Auto Service MAnager 2/2022

PULS BRANŻY 9 e-AUTO SERVICE MANAGER 02 - 2022 Wśród laureatów znalazło się także brytyjskie przedsiębiorstwo ProTyre Truck, z siedzibą w Winchesterze, które z powodzeniem wdrożyło w swojej krajowej sieci najnowsze inteligentne narzędzia Goodyear, w tym eJob i FOS (FleetOnline Solutions) eCasing. Współpraca z Goodyear została ostatnio rozszerzona na wybrane części Wielkiej Brytanii, aby zapewnić klientom flotowym silny zasięg sieci serwisowej. Dzięki temu ProTyre otrzymał nagrodę TruckForce Service Excellence Award. Ostatnią wyróżnioną firmą jest Dekk og Felg Lillestrøm, usytuowana w pobliżu norweskiej stolicy Oslo i granicy ze Szwecją. Otrzymała ona nagrodę TruckForce Service Excellence Award za pierwszorzędne świadczenie usług dla zakontraktowanych flot, wykazanie wysokiego wykorzystania aplikacji eJob i rosnący udział w biznesie. Adam Stanton, menedżer Goodyear ds. sieci i serwisu dla flot w Europie, powiedział: “W naszym ostatnim konkursie TruckForce Service Excellence Awards w 2021 roku wyróżniliśmy partnerów z pięciu krajów, którzy wykazali się determinacją, aby w maksymalnym stopniu pomóc klientom Goodyear. Przez cały rok prezentowaliśmy znakomite wyniki 20 partnerów TruckForce z 12 krajów, co świadczy o szerokim zasięgu i jakości naszej sieci. Wszyscy oni zostali starannie wybrani i uosabiają to, co reprezentuje ta nagroda. Serdecznie dziękuję naszym partnerom sieciowym za ich zaangażowanie w osiąganie jeszcze lepszych wyników w obsłudze flot i wsparcie w rozwoju sieci Goodyear w całej Europie.”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=