E-Auto Service Manager 1/2024

PULS BRANŻY 9 e-AUTO SERVICE MANAGER 01 - 2024 – Dywaniki z tworzywa TPE zyskują na popularności, co jest optymistycznym sygnałem świadomego wyboru kierowców. Ich rosnąca obecność w polskich samochodach świadczy o zwiększającym się zainteresowaniu produktami łączącymi estetykę z funkcjonalnością. Jednak, pomimo tego pozytywnego trendu, nadal istnieje sporo do zrobienia w kwestii edukacji konsumentów o zaletach i możliwościach, jakie oferują te akcesoria. To między innymi bardzo duża wytrzymałość, wodoodporność czy łatwość w czyszczeniu, a przy tym elegancki i schludny wygląd, który zdecydowanie wpisze się w gusta niemal każdego kierowcy – mówi Bartosz Frontczak, dyrektor ds. Badań i rozwoju w firmie FroGum, polskim producencie dywaników samochodowych i wkładek do bagażnika. Znaczna większość właścicieli samochodów, szczególnie rodzice, regularnie dba o wnętrze swoich pojazdów. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni przywiązują dużą wagę do czystości i porządku w samochodzie, jednak istnieją pewne różnice w preferencjach dotyczących konkretnych czynności pielęgnacyjnych i wyboru akcesoriów. Polacy nie tylko cenią sobie praktyczność i funkcjonalność pojazdów, ale również zwracają uwagę na ich estetykę i wyposażenie. O raporcie Raport badający przywiązanie Polaków do czystości i porządku we wnętrzach swoich samochodów. Badanie przeprowadzone zostało na zlecenie Good One PR na panelu Ariadna w dniach 1 – 4 grudnia 2024 roku. Próba ogólnopolska losowo-kwotowa [min.] N=1105 osób w wieku od 18 lat wzwyż – z następującym wyszczególnieniem posiadaczy samochodów. Kwoty dobrano wg reprezentacji w populacji dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Metoda: CAWI. Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Wśród klientów agencji znajdują się zarówno polskie, jak i globalne marki z wielu branż, w tym m.in. FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe. W ofercie agencji znajdują się m.in. działania z zakresu: PR produktowego, PR korporacyjnego, PR kryzysowego, employer brandingu, public affairs, SEO PR, content marketingu, CSR, czy influencer marketingu. Good One PR z powodzeniem realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy. W ubiegłorocznym badaniu Kantar Polska, Good One PR została oceniona najlepiej spośród wszystkich agencji biorących w nim udział, otrzymując tytuł Agencja PR 2022 roku. W dwóch poprzednich edycjach rankingu agencja była jedną z najlepiej ocenianych firm za standard obsługi, współpracę oraz media relations. Realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Złote Spinacze oraz PR Wings. Reprezentanci agencji zdobyli także główną nagrodę w konkursie Young Creatives Cannes 2023. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu, natomiast oddział lokalny znajduje się we Wrocławiu.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=