E-Auto Service Manager 1/2023

33 e-AUTO SERVICE MANAGER 01 - 2023 WARSZTAT firma NSK może również odpowiednio obrobić zewnętrzną średnicę już istniejących łożysk, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Jako alternatywną propozycję producenci OEM mogą rozważyć dopasowanie wymiarów obudowy mieszczącej łożysko, co oznacza, że firma NSK nie będzie musiała zmieniać swojego procesu. Ta opcja pozwala producentom pojazdów elektrycznych w pełni skorzystać ze znacznych oszczędności kosztów w porównaniu do wykorzystania łożysk hybrydowych. Od teraz branża pojazdów elektrycznych dysponuje opłacalnym rozwiązaniem, które zapobiega erozji elektrycznej łożysk w zelektryfikowanych układach napędowych. Metoda Testy NSK wykazały poprawę wydajności łożysk formowanych metodą overmoldingu w porównaniu ze standardowymi łożyskami firmy. overmoldingu jest obecnie stosowana w łożyskach kulkowych poprzecznych NSK 6008, a wkrótce zostanie wdrożona także w serii łożysk kulkowych poprzecznych 6206 (uszczelnionych i nieuszczelnionych), które idealnie nadają się do zastosowań w pojazdach elektrycznych. Firma NSK oferuje ponadto modułową wtryskową formę testową, która obejmuje średnice zewnętrzne od 55 do 95 mm (do 30 mm szerokości) i jest gotowa przeprowadzić testy na zlecenie klientów o wymaganiach wymiarowych mieszczących się w tym zakresie.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=