PULS BRANŻY 17 e-AUTO SERVICE MANAGER 12 - 2024 dowodzą naszego zaangażowania w tym obszarze. Troy Weaver, President of Global Refinish, Axalta: - Jesteśmy dumni, że możemy pracować nad tym projektem z 3M, naszym wieloletnim partnerem. Projekt ten wyznacza nowe standardy w zakresie szkoleń w branży. Dzięki niemu wszyscy zyskują łatwy dostęp do najlepszych praktyk, które pozwalają serwisom pracować wydajniej i bezpieczniej. Chcemy wspierać rozwój osób w branży lakierniczej, dlatego nawiązujemy strategiczne partnerstwa i tworzymy wspólne materiały szkoleniowe. Razem możemy zadbać o lepszą przyszłość nie tylko naszej firmy, lecz także całej branży lakierniczej. Wszystkie pięć modułów szkoleniowych będzie dostępnych w językach angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, polskim i włoskim.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=