63 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2022 ny Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes Klasy C (Typ 206), wyprodukowanych w okresie 12.10.2020 r. - 02.06.2022 r., do bagażnika może przedostawać się woda, co może skutkować zawilgoceniem modułu wykrywania i sterowania sygnałem. Na skutek tego może dojść do zwarcia i pożaru. Ponadto z powodu zwarcia może dojść do awarii oświetlenia zewnętrznego z tyłu pojazdu, oparcia tylnych foteli mogą odblokować się bez powodu, a kamera cofania może być niedostępna. Zwiększa to ryzyko wypadku lub obrażeń ciała.. więcej… 14.10.2022 – Samochody marki Hyundai Elantra Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w wyprodukowanych w Korei Południowej samochodach marki Hyundai Elantra: CN7 (wyprodukowane do 14 maja 2022 r.), CN7 N (wyprodukowane do 14 maja 2022 r.), CN7 HEV (wyprodukowane do 18 kwietnia 2022 r.) i CN7a (wyprodukowane od 23 marca 2021 r. do 14 kwietnia 2022 r.) niezbędne jest przeprowadzenie montażu nakładek osłonowych napinaczy pasów bezpieczeństwa foteli przednich po stronie lewej i prawej. więcej… 11.10.2022 – Samochody marki Honda Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Honda, modele: CIVIC, CR-V, HR-V i NSX, rok modelowy 2017 - 2019, produkowanych od 30 stycznia 2018 r. do 5 marca 2019 r. w Japonii, USA, Meksyku oraz Wielka Brytanii, może dojść do odkształcenia wirnika w pompie paliwa. W efekcie pompa może przestać podawać paliwo, co spowoduje brak możliwości uruchomienia silnika lub jego zgaśnięcie podczas jazdy, zwiększając ryzyko wypadku. więcej… 07.10.2022 – Samochody marki Toyota Yaris HEV Przedsiębiorca Toyota Central Europe Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota Yaris HEV, wyprodukowanych we Francji od 23.07. do 06.11.2022 r., podczas gwałtownego przyspieszania istnieje możliwość, że w tłumiku drgań przekładni hybrydowej wystąpi tymczasowy poślizg. Ze względu na nieprawidłowe oprogramowanie sterownika, taka sytuacja może sprawić, że układ napędowy nie przełączy się w tryb awaryjny, choć problem zostanie zasygnalizowany włączeniem lampek kontrolnych. Jeśli opisane warunki zostaną wywołane, nastąpi wyłączenia układu hybrydowego. więcej… NOWOŚCI
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=