50 e-AUTO SERVICE MANAGER 11 - 2022 NOWOŚCI POMPA CIECZY ECF AIRTEX WCHODZI NA RYNEK WTÓRNY Nowa pompa cieczy Airtex ECF to alternatywa oryginalnej, elektrohydraulicznej pompy cieczy stosowanej w 1,6 i 2,0-litrowych silnikach TDI z grupy VAG. Jednostki te są produkowane od 2012 r. i napędzają już ponad Jeden z największych producentów samochodowych pomp cieczy chłodzącej Airtex wprowadził na rynek wtórny elektrohydrauliczną pompę cieczy ECF. dziewięć milionów pojazdów w całej Europie!Warty podkreślenia jest fakt, że pompa wykorzystuje opatentowaną przez Airtex technologię SWITCH ECF do zmiany natężenia przepływu, bez naruszania oryginalnego patentu, co czyni firmę pierwszym producentem oferującym prawdziwy zamiennik pompy cieczy OE, z dopasowaną technologią ECF. Zanim trafiła na rynek, opracowano 50 prototypów i przeprowadzono ok. 120 testów hydraulicznych. Łączny czas testów to 6500 godzin!Airtex ECF - dokładnie tak jak oryginał - zmienia natężenie przepływu płynu chłodzącego w celu skrócenia czasu nagrzewania się silnika. Redukuje tym samym zużycie paliwa i poprawia skład emisji spalin w pierwszych minutach jazdy. Pom-
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=