PULS BRANŻY 12 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2024 będzie potrzebna wcześniej, jeszcze przed upływem okresu przejściowego na przykład w wyniku intensywnej eksploatacji samochodu, odpowiednie części będą dostępne w serwisie autoryzowanym. Mniejsze zużycie będzie oznaczało, że interwały wymiany nie będą już określane przez osiągnięcie limitu zużycia, jak miało to miejsce wcześniej, ale na podstawie przedziałów czasowych. Można to traktować jako motoryzacyjną „datę przydatności do spożycia”, ponieważ komponenty będą starzały się ze względu na warunki pracy, a zatem ich wymiana będzie konieczna. Wyznaczanie kierunku na rynku wtórnym Aby dostarczać na rynek części zamiennych skuteczne rozwiązania dotyczące hamowania niskoemisyjnego gdy tylko pojawi się taka potrzeba, TMD Friction pracuje już teraz. Firma opiera się tu na zaawansowanych koncepcjach materiałów ciernych z produkcji seryjnej, które już teraz zapewniają optymalny stosunek zmniejszonego pylenia do wysokiej skuteczności hamowania – nawet przy wysokich prędkościach. - W przeciwieństwie do produktów oferowanych przez wiele konkurencyjnych firm obecnych na niezależnym rynku części zamiennych, każdy klocek hamulcowy TMD Friction jest indywidualnie konfigurowany i opracowywany dla konkretnego pojazdu, jego układu hamulcowego i przeznaczenia. Oznacza to również, że nasze części są opracowywane, produkowane i testowane zgodnie ze sprawdzonymi procedurami, co zapewnia wydajność, jakość i dostępność. Będąc częścią grupy roboczej PMP, TMD Friction jest dobrze przygotowane do zapewnienia szybkiej dostępności dostosowanych do nowych wymogów części na rynku wtórnym. Dodatkowo, już teraz pracujemy nad odpowiednim rozwiązaniem, które będzie dostępne dla warsztatów, gdy tylko zajdzie taka potrzeba - podkreśla Vincenzo Di Caro z TMD Friction.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=